Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- میرحسینی با توجه به سیلاب‌های اخیر گفت: دستگاه‎های نظارتی به استناد قوانین موضوعه با اتخاذ تدابیر لازم و روش‌های پیشگیرانه، رسوب‌گیری و لایروبی رودخانه‌ها به تکالیف قانونی خود در این زمینه عمل کنند.

میرحسینی دادستان عمومی انقلاب لنگرود در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با توجه به سیلاب‌های اخیر در چند استان کشور و بروز خسارت‌های جانی و مالی اظهار کرد: دستگاه‎های نظارتی به استناد قوانین موضوعه با اتخاذ تدابیر لازم و روش‌های پیشگیرانه از جمله رسوب‎گیری و لایروبی رودخانه‌ها به تکالیف قانونی خود در این زمینه عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برقراری گشت‌های روزانه به منظور جلوگیری از عملیات ساخت و ساز در حریم بستر رودخانه یا مسیل‌ها و اعاده به وضعیت به حالت اولیه از جمله مواردی است که باید مورد توجه دستگاه‎های مربوطه قرار گیرد.


میرحسینی افزود: با توجه به تاکید ریاست قوه قضاییه مبنی بر اینکه حتما باید بخش‌های مطالعاتی در رابطه با پیشگیری از سیل فکر کنند و دستگاه‌های اجرایی نیز خود را موظف بدانند که به قانون عمل کنند و دستگاه نظارتی هم عمل به قانون را دنبال کنند؛ لذا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب با تنظیم صورت جلسه به دادستانی اعلام شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میرحسینی سیلاب ساخت و ساز حریم رودخانه مدعی العموم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد

به گزارش خبرآنلاین، «ایمن الصفدی» وزیر ارجه اردن و «استفان سژورنه» همتای فرانسوی وی درباره اوضاع کرانه باختری و اوضاع لبنان رایزنی کرده و بر ضرورت دستیابی به راه‌ حل به منظور جلوگیری از توسعه دامنه جنگ در منطقه تاکید کردند.

الصفدی در این دیدار بر ضرورت اتخاذ یک موضع بین‌المللی مشخص به منظور جلوگیری از حمله به «رفح» در جنوب نوار غزه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، وی تأکید کرد: همه می‌خواهند بر اساس یک راه حل «دو دولتی» صلح داشته باشند و اسرائیل باید تعهد خود را به یک صلح عادلانه و جامع اعلام کند؛ چراکه جامعه بین‌المللی تنها راه اطمینان از امنیت و صلح در منطقه را راه حل دو دولتی می‌داند.

وی ادامه داد: کاملا مشخص است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل خواهان صلح نیست.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901028

دیگر خبرها

  • سیلاب و تگرک محصولات کشاورزی بوشهری‌ها را تهدید می‌کند
  • رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • هواشناسی استان اردبیل هشدار سطح نارنجی صادر کرد
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • گفتگوی رهبران قطر و مصر پیرامون شرایط غزه
  • توصیه‌های ایمنی برای هشدار نارنجی بارندگی
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد