Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@00:34:42 GMT

هشدار درمورد سقف درحال ریزش بازار آهنگران تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۸۹۸۰

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در مورد وضعیت خطرناک سقف بازار آهنگران هشدار داد.

به گزارش «تابناک»، افشین حبیب زاده در گفت وگو با ایسنا، ضمن هشدار در مورد وضعیت بازار آهنگران در منطقه 12 گفت:در پی مراجعات هیات امنای شرق بازار در مورد ریزش سقف بازار آهنگران بازدیدی از این محل داشتم که متوجه شدیم درمورد سقف بازار آهنگران نگرانی هایی وجود دارد که می بایست هر چه سریعتر شهرداری اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متاسفانه بخشی از سقف در حال مرمت توسط پیمانکار بوده است که به دلیل اختلافات مالی و حقوقی نمیه کاره رها کرده است، گفت: از آنجایی که اقدامات انجام شده در مورد سقف ها نیمه کاره رها شده است، سقف بسیار پرخطر شده است و باید هرچه سریعتر در راستای ایمن سازی سقف ها فکری شود.

حبیب زاده در ادامه با بیان اینکه در قسمتی از سقف بازار آهنگران که در اختیار پیمانکار نبوده نیز شاهد ریزش هایی هستیم بگونه ای که نیازمند مرمت اساسی است و هر چه سریعتر می بایست، فکری به حال این موضوع شود؛ افزود: شهرداری تهران میتواند براساس بند 55 قانون شهرداری‌ها به ایمن سازی سقف بازار ورود کند و هزینه را از ذی نفعان دریافت کند.

حبیب زاده ادامه داد: سقف بازار آهنگران بسیار خطرناک است و در جلسه ای مقرر شد کسبه در راستای ایمن سازی سقف بازار پیمانکار تعیین کنند و شهرداری منطقه نیز بر ایمن سازی نظارت داشته باشد و اقداماتی عاجل برای ایمن سازی انجام شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران ادامه داد: براساس صورت جلسه مقرر شد که یک هفته بعد از ماه رمضان نیز جلسه ای برگزار کنیم تا مشخص شود چه اقداماتی در راستای ایمن سازی سقف بازار انجام شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شورای شهر تهران هشدار بازار آهنگران وضعیت خطرناک سقف بازار مارک ویلموتس سردار فدوی بمباران صنعا سردار نقدی پرسپولیس سپاهان استقلال بازداشت شهنازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، علیرضا فخاری استاندار تهران در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران گفت: هر چقدر که بتوانیم در حوزه تولید و کیفی سازی در این امر از طریق استاندارد سازی ورود کنیم، می‌توانیم بخشی از بازار‌های دنیا را تحت تاثیر اقدامات تولیدی خود قرار دهیم.

استاندار تهران افزود: نیروی کار مناسب و مسلط و همچنین کاهش هزینه‌های جانبی مانند سوخت و هزینه‌های مرتبط با آن، ظرفیت بی بدیلی را در مقایسه با رقبای دیگر در سایر کشور‌ها فراهم کرده است و این نمایشگاه هم زمینه خوبی را برای آینده حوزه تولید و صادرات فراهم می‌کند.

علیرضا فخاری همچنین بر توجه به شرکت‌های دانش بنیان و شتاب دهنده‌ها تاکید کرد و گفت: برخی شرکت‌ها برای معرفی ظرفیت‌های ملی که از ظرفیت‌های خرد اقتصادی بخش تولید و تجارت تشکیل می‌شوند به این مقوله ورود کرده اند و این فرصت‌هایی است که این امکان را فراهم می‌کند که مخاطبان ما را بهتر بشناسند و این ظرفیت برای آنها فراهم شود که در انتخاب و رقابت، خودشان را در یک موقعیت جدیدتری ببینند.

استاندار تهران همچنین گفت: آسیب شناسی اثر گذاری نامطلوب تشکل ها، سازمان‌ها و مجموعه‌هایی که باید در چگونگی معرفی، ظرفیت سازی، رفع موانع و ایجاد تسهیلات برای بخش‌های تولیدی کار کنند، بسیار مهم است.

علیرضا فخاری همچنین گفت: ما در حوزه ساختار، مقررات و ضوابط کمبودی نداریم، بلکه نیارمند این هستیم که مشارکت عام را فراهم کنیم و باید برای رفع موانع حضور مردمی در اقتصاد ملی و کاهش تصدی گری دولت در امر اقتصاد تلاش کنیم.

استاندار تهران افزود: در هر حوزه اقتصاد که تلاش بخش خصوصی پررنگ شده است، فرصت‌های طلایی جدیدی برای کار اقتصادی فراهم شده که نه تنها نیاز‌های داخل را تامین می‌کند بلکه مازاد آن جنبه‌های صادراتی نیز پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • بازار کاسبی‌های جدید زیر پل‌های تهران
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • ۴ دلیل ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه و نقره داغ شدن خریداران
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد