Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@13:18:10 GMT

برنامه ای برای جنگ با ایران وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۹۰۳۵

برنامه ای برای جنگ با ایران وجود ندارد

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، تایم بامداد امروز شنبه گزارش داد: از نظر پنتاگون زمانی می توان از وجود برنامه نظامی واقعی سخن گفت که طرحی برای حمله و جنگ به رئیس جمهوری تسلیم شود، و پیش از آن همه گفته ها در حد گمانه زنی است.

تایم اضافه کرد: سه مقام نظامی(عضو پنتاگون) فعال در برنامه‌ریزی و نظارت بر نیروهای آمریکایی در منطقه گفته‌اند، هیچ طرح واقعی و قابل اجرا یا چیزی شبیه آن برای اعزام گسترده نیرو به منطقه خلیج فارس وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یکی از این مقام‌ها می گوید: «انجام چنین کاری مستلزم شناخت رویدادی است که می خواهید با آن مقابله کنید. پرسش این است که آیا هدف از حمله، نیروهای خود ایران است یا شبه‌نظامیانش؟ دشمن در خاک عراق است، در سوریه است یا در جای دیگر؟ آیا شواهد موثقی برای نسبت دادن یک حمله به حکومت ایران وجود دارد که متعاقب آن حمله نظامی به ایران، مشروعیت داشته باشد؟

همزمان با افزایش مواضع خصمانه آمریکا علیه کشورمان، موضوع هایی مانند؛ احتمال اقدام نظامی واشنگتن علیه تهران و احتمال حمله یا پرهیز ترامپ از درگیری نظامی با ایران، مورد توجه تحلیل گران و فعالان سیاسی قرار گرفته است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پنتاگون ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن

رسانه‌های یمنی از حمله مجدد ارتش آمریکا و انگلیس به یمن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، سایت خبری «المسیره» یمن امروز سه شنبه گزارش کرد جنگنده‌های آمریکا و انگلیس منطقه «راس عیسی» در استان ساحلی الحدیده یمن را هدف قرار دادند.

ارتش آمریکا و انگلیس از زمان شروع جنگ غزه و پشتیبانی جنبش انصارالله یمن از مردم غزه و مقاومت فلسطین، همواره مناطق مختلف یمن را مورد حمله قرار می‌دهند.

آمریکا و انگلیس پیش از این هم، ۲ منطقه‌ در شهرستان «باجل» واقع در استان «الحدیده» هدف قرار دادند.

انصارالله یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به حملات خود علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و نیز کشتی‌های آمریکا و انگلیس در دریای سرخ حمله می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح