Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده کل ارتش ارتقای هوشیاری و آمادگی یگان‌های ارتش را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر دانست و گفت: چنانچه دشمن مرتکب خطای محاسباتی و راهبردی شود پاسخ پشیمان‌کننده‌ای دریافت خواهد کرد.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ امیر سرلشکر «عبدالرحیم موسوی» در قرارگاه راهبردی ذوالفقار پس از ارائه گزارش فرماندهان از وضعیت و آمادگی نیروهای ارتش مستقر در مناطق مختلف اظهار داشت: امروز بحمدالله تمامی یگان‎های ارتش از آمادگی کامل روحی و رزمی برخوردارند و چنانچه دشمن مرتکب خطای محاسباتی و راهبردی شود پاسخ پشیمان‎کننده‎ای دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر موسوی خطاب به فرماندهان عالی رتبه ارتش گفت: در شرایط کنونی حفظ و ارتقای هوشیاری و آمادگی یگان‎های ارتش ضرورتی اجتناب‎ناپذیر بوده و در مقابل تهدیدات دشمن بازدارنده است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح با اتکا به ایمان راسخ و برخورداری از تجربیات سالهای اخیر و آموزش‌های نوین به قابلیت‌های مهم و قابل ملاحظه‌ای دست یافته‎اند و ملت غیور و شریف ایران مطمئن باشند رزمندگان ارتش با حضور ایثارگرانه خود در صحنه، تا آخرین قطره خون از امنیت و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

در این جلسه فرمانده کل ارتش ضمن صدور دستورات لازم برای تداوم و ارتقای توان رزم در مناطق و همچنین استمرار بازدیدهای میدانی فرماندهان از مناطق حساس و انجام تمرینات لازم در حوزه مأموریتی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره باید آمادگی خود را در هر شرایطی حفظ کند و ما به عنوان سربازان نظام باید همیشه آماده باشیم.

در جلسه قرارگاه ذوالفقار، فرماندهان نیروهای تابعه ارتش گزارشی از وضعیت منطقه و بازدیدهای اخیر از سامانه‌های پدافندی، پایگاه‌ها و مناطق دریایی، هوایی و همچنین تیپ‌های واکنش سریع ارائه کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش قرارگاه ذوالفقار آمادگی ارتش خطای محاسباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح (ان‌جی‌ال ۳۱۰۰) و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

وی در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رئیس‌جمهوری به استان ایلام تأکید کرد.

کارخانه (ان‌جی‌ال ۳۱۰۰) با هدف جمع‌آوری گازهای همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه نفت احداث شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

کد خبر 6095788

دیگر خبرها

  • حزب‌الله: دیوانگی اسرائیل ما را نمی‌ترساند
  • سرلشکر رشید: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • نیرو‌های روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • نیروهای روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق