Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@16:09:26 GMT

فراخوان بیست ویکمین همایش کتاب سال حوزه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۹۰۸۳

فراخوان بیست ویکمین همایش کتاب سال حوزه آغاز شد

فراخوان بیست ویکمین همایش کتاب سال حوزه آغاز شده و اندیشمندان و فرهیختگان صاحب اثر حوزه‌های علمیه، با ارسال کتاب‌ و پایان‌نامه‌های سطح۴ می‌توانند در همایش شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، فراخوان بیست ویکمین همایش کتاب سال حوزه آغاز شده و اندیشمندان و فرهیختگان صاحب اثر حوزه‌های علمیه، با ارسال کتاب‌ و پایان‌نامه‌های سطح۴ می‌توانند در همایش شرکت کنند که حوزوی بودن پديدآورندگان آثار،کتاب‌هایی که چاپ اول آنها (توسط ناشران داخلی) در سال ۱۳۹۷ شمسی (۱۴۳۹ تا ۱۴۴۰ قمری، ۲۰۱۸ میلادی) باشد، کتاب‌هایی که چاپ اول آنها (توسط ناشران خارج از کشور) در سال ۱۴۳۸ تا ۱۴۴۰ قمری، یا ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ میلادی باشد، پایان‌نامه‌های سطح۴ (دکتری) که در سال ۱۳۹۷ دفاع شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

( بارگذاری تصویرصورتجلسه دفاع پايان‌نامه و فایل الکترونیکی پایان نامه با فرمت word یا pdf در هنگام ثبت‌نام، ضروري است( از جمله شرایط ورود به ین دوره از فراخوان است.

 

همچنین هر اثر، فقط یک‌بار می‌تواند در همایش شرکت داده شود، بنابراین کتاب‌هایی که قبلا در قالب پایان‌نامه‌، به دبیرخانه همایش واصل شده و مورد ارزیابی قرار گرفته باشند، پذیرفته نخواهند شد مگر اینکه محتوای کتاب، نسبت به پایان‌نامه ارائه شده، بیش از ۲۰ درصد تغییرات و اضافات داشته باشد.

 

علاقمندان می توانند پس از تکمیل فرم مربوطه به صورت اینترنتی یا مراجعه به دبیرخانه همایش ۲ نسخه از اثر را به دبیرخانه همایش (پس از ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری) ارسال کنند همچنین ارائه نسخه اصلی اثر(زبان مبدأ)، برای کتاب‌های ترجمه شده ضروری است.

 

در راستای جهت‌دهی پژوهش‌های علمی حوزوی برای پاسخگویی به نیازهای پژوهشی جامعه، محورهای ویژه‌ای از سوی شورای سیاست‌گذاری همایش اعلام شده که ابعاد علمی بیانیه گام دوم انقلاب، زن و خانواده، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، علوم انسانی اسلامی، فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی، جمعیت، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی، هنر، محیط زیست و منابع طبیعی محورهای این فراخوان است که به منظور تشویق پدیدآوران، و تبیین جایگاه و اهمیت محورهای ویژه همایش، به آثاری که در این محورها نوشته شوند، امتیاز ویژه‌ای تعلق می‌گیرد.

 

همچنین به منظور ترویج و توسعه عربی‌نویسی پژوهش‌ها در میان حوزویان، به آثاری که به زبان عربی نوشته شوند نیز امتیاز ویژه در نظر گرفته شده است.

 

پایان‌ خردادماه ۱۳۹۸ آخرین ملت ارسال آثار است و این مهلت تمدید نمی‌گردد و علاقمندان می توانند با تلفن های ۰۲۵۳۷۲۵۵۸۹۰ داخلی ۶۰۳ تا ۶۰۵ تماس حاصل بفرمایند همچنین نشانی سایت اینترنتی همایش www.ketabeHowzeh.ir، سامانه پیام کوتاه: ۱۰۰۰۰۷۰۲۰، کانال ایتا khowzeh@ کسب طلاعات نمایند و به نشانی قم، جمکران، بلوار انتظار، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه آثار خود را ارسال کنند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان نماز جمعه آمریکا روزنامه حضرت خدیجه س سبک زندگی اسلامی قرآن برجام کتاب سال حوزه کتاب سال فراخوان کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی با ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی آغاز به کار کرد.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌گردد که شعار امسال این نمایشگاه، صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه است و ۱۲ کشور جهان در نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد که از جمله آنها، روسیه، چین، فرانسه، ژاپن، هندوستان، اتریش، آرژانتین و بلاروس هستند.

در این رویداد دانش‌بنیان‌ها و فناور‌ها جایگاه به‌خصوصی خواهند داشت و در این دوره نمایشگاه، رابطه بخش خصوصی و دولتی مستقیم و بدون واسطه خواهد شد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی فرصتی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاورد‌ها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار‌ها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت نمایند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ: بنای دولت تمرکز جدی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است
  • تازه ترین کتاب حمیدرضا برقعی به نمایشگاه کتاب آمد
  • پرسپولیس و یک مزیت مهم در برنامه ۴ هفته پایانی
  • بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران آغاز به‌کار کرد
  • بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی آغاز به کار کرد
  • همایش بزرگ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر آغاز شد
  • آغاز پذیرش دانشجوی ‌دکتری بدون آزمون در دانشگاه صنعتی دزفول
  • حفر بیست حلقه چاه آب برای کرمان
  • برگزاری همایش شیخ کلینی درمشهد
  • همایش ملّی زبان‌ها و گویش‌های ایران فراخوان داد