Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-03@05:34:33 GMT

چطور اعتبار خط موبایلتان را افزایش دهید

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۹۴۳۹

چطور اعتبار خط موبایلتان را افزایش دهید

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بعضی از مشترکان دائمی همراه اول معتقد بودند ارزش خطی که از آن استفاده می‌کنند، در بازار آزاد تا چند میلیون تومان است و یا مدت زیادی است که مشترک همراه اول هستند و همواره قبض‌هایشان را پرداخت کردند و این نقد وجود داشت که چرا به محض اینکه به سقف اعتبار میان‌دوره می‌رسند، خطشان یک‌طرفه و قطع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره شاهین آرپناهی - مدیرکل ارتباطات همراه اول - با اشاره به پروژه اعتباردهی به مشترکان خطوط دائمی همراه اول، اظهار کرد: قبلاً اگر کسی می‌خواست از سقف اعتبارش بیش‌تر صحبت کند، باید پولی را در همراه اول ودیعه می‌گذاشت؛ این فرآیند آسانی برای مشترکان نبود و بسیاری تمایل نداشتند که پولشان را بلاک کنند و این درخواست را از همراه اول داشتند که با توجه به اعتبار و قدمت خطوطی که دارند و این‌که خطوطشان ارزشمند است و کاربری زیادی هم دارند، به جای این‌که پولی ودیعه بگذارند، ما به آن‌ها اعتبار دهیم که بتوانند تا سقف بیشتری هزینه و پرداخت کنند.

کد #۱۱۷ *۱۰* برای چیست؟

مدیرکل ارتباطات همراه اول ادامه داد: به همین دلیل ما در پاسخ به این درخواست مشترکان، این پروژه را تعریف کردیم و برای این کار هم کد ستاره ۱۰ ستاره ۱۱۷ مربع را اختصاص دادیم. مشترکان با گرفتن این کد هم می‌توانند از میزان اعتباری که همراه اول به آن‌ها داده مطلع شوند و از آن میزان اعتبار برای جلوگیری از قطع میان‌دوره استفاده کنند.

آرپناهی درباره‌ی نحوه استفاده از این پروژه اعتباردهی توضیح داد: مشترک اگر بخواهد از اعتبار بیش‌تری برخوردار شود، می‌تواند این کد را شماره‌گیری کرده و از میزان اعتباری که به آن‌ها اختصاص پیدا کرده، مطلع شوند و در صورت تمایل آن را فعال کنند؛ اما در نهایت باید در پایان دوره یا زمانی که میزان استفاده کاربر به سقف اعتبار رسید، میزان مصرف را با اپراتور تسویه کند.

وی با اشاره به نحوه اعتباردهی به مشترکان بیان کرد: مشترکان دائمی از قبل اعتبار داشته و خطوطی که مبلغ ودیعه آن‌ها بیش‌تر بوده، اعتبار بیش‌تری داشتند. ما وقتی خط دائمی را واگذار می‌کنیم، رفتار مصرف در خط دائمی مبتنی بر اعتبار مشترکان است. اعتبارهایی که با برای افزایش اعتبار میان‌دوره به کاربران داده می‌شود نیز بر اساس پارامترهای مختلفی مانند میزان مصرف کاربر، سابقه پرداخت کاربر به هر خط اختصاص می‌یابد.

بستانکاری مشترکان از همراه اول صحت داشت؟

مدیرکل ارتباطات همراه اول همچنین درباره‌ی شایعه‌ی بستانکاری مشترکان از همراه اول تشریح کرد: چندی پیش به غلط به مردم گفته شد که با گرفتن این کد، میزان بستانکاری آن‌ها مشخص می‌شود و تا این سقف می‌توانند از این اعتبار استفاده کنند، در حالی که این موضوع شایعه بود. مشترکان باید دقت داشته باشند که این اعتباری که می‌توانند تا آن سقف استفاده کنند، اما به هر میزان که استفاده کنند، بدهکار می‌شوند و نهایتاً باید مبلغ مصرف را در موعد مقرر پرداخت کنند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت کمترین میزان سوانح ریلی در یک دهه گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید میعاد صالحی در نخستین جلسه ستاد ارتقای ایمنی راه‌آهن در سال ۱۴۰۳ با اشاره به آمار‌های سوانح ریلی ۱۰ سال اخیر افزود: به‌طور قطع این نتیجه شیرین و مبارک با تلاش مضاعف و افزایش دقت عمل کارکنان عملیاتی در مناطق مختلف از یک‌سو و اقدامات مهم زیرساختی از سوی دیگر عملی شده است.
رئيس هیئت مدیره راه آهن ادامه‌داد: یکی از اقدامات شاخص سال گذشته، اصلاح وضعیت ترمز هشت‌هزار واگن باری بود که به اذعان متخصصان امر و همچنین نیرو‌های عملیاتی، یک اتفاق بزرگ و به تعبیری یک انقلاب در حوزه ایمنی و ناوگان بود.
وی یادآور شد: اینکه بخشی از واگن‌های شبکه، سال‌های طولانی بدون ترمز و با شیربسته در شبکه ریلی سیر می‌کردند به روال مرسوم تبدیل شده و حتی قوانین سیر و حرکت بر این اساس وضع شده بود و به درستی هم عمل نمی‌شد و به کابوسی برای لکوموتیورانان تبدیل شده بود.
صالحی بیان‌داشت: این اتفاق که در نگاه نخست غیرممکن می‌نمود، در سال گذشته با پیگیری و تلاش مستمر و اختصاص هزینه‌های لازم انجام شد و دیگر شاهد این موضوع نخواهیم بود.
معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت ارتقای سطح معیشتی همکاران بیان داشت: آیین نامه کیلومتراژ سال‌ها بر اساس یک مبلغ مشخص و ثابت بود که از سال ۱۴۰۱ با اصلاح آیین نامه کیلومتراژ این مبلغ با فرمولی به احکام اشخاص وابسته شد و با افزایش سنواتی به صورت خودکار افزایش می‌یابد که امسال هم پرسنل مشمول کیلومتراژ افزایش سنواتی را در مبلغ کیلومتراژ دریافت کردند.
صالحی تاکید کرد: باید برای مشکلات مشاغل عملیاتی از جمله دوری از خانواده و شب کاری تدابیر مناسبی اندیشیده شود. ارتقای سطح خدمات رفاهی از یک سو و برنامه ریزی برای حضور بیشتر این افراد در کنار خانواده از جمله این موارد است.
وی اضافه‌کرد: موضوع ارتقای سطح معیشت کارکنان نیز حتما نقش مهمی در ایمنی ایفا می‌کند که برای این منظور گام‌هایی برداشته شده است و برنامه‌هایی برای ادامه این روند داریم.

دیگر خبرها

  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • ثبت کمترین میزان سوانح ریلی در یک دهه گذشته
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • استمرار هوای گرم در مازندران