Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@02:24:38 GMT

تحلیلی بر تصادفات هفته ی گذشته

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۹۴۶۱

تحلیلی بر تصادفات هفته ی گذشته

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سرهنگ مومنی در تشریح تصادفات منجر به فوت هفته گذشته شهر تهران  گفت: در هفته ی گذشته ٣ مورد تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران به وقوع پیوست که یک نفر عابر پیاده و ٢ نفر موتور سیکلت سوار در اثر بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین و مقررات جان خودشان را از دست دادند و خانواده هایی را داغدار نمودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تصادف اول ساعت ١٣:٣٠ روز جمعه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران قبل از میدان توحید یکدستگاه کامیونت هیوندا به علت نقص فنی در سیستم ترمز با دیواره ایستگاه اتوبوس برخورد و سپس در ادامه مسیر با دونفر عابر پیاده که در حال عبور از عرض تقاطع بوده برخورد مینماید و عابر پیاده مؤنث حدودا ٥٢ ساله در محل حادثه فوت و یک نفر عابر پیاده از طریق اورژانس به مراکز درمانی منتقل میگردد.

سرهنگ مومنی عنوان کرد: به رانندگان عزیز توصیه مینماییم قبل از شروع به حرکت و مسافرت وسیله نقلیه خود را بازدید و از قسمت های لاستیک ، ترمز دستی و پایی، چراغ ، برف پاک کن و ..بازدید نمایند در صورت سلامت وسیله نقلیه اقدام به حرکت و مسافرت نمایند .

 رئیس اداره تصادفات پلیس  راهور تهران بزرگ اضافه کرد: تصادف دوم در ساعت ٢٢:٥٠ یکشنبه شب در مسیر جنوب به شمال خیابان شهید رجائی بعد از پل شهید آوینی دو دستگاه موتور سیکلت با یکدیگر برخورد که در اثر برخورد یکی از راننده ها جوان ١٧ ساله در محل حادثه فوت مینماید .

وی تصریحکرد: تصادف سوم در ساعت ٠٦:٢٦ صبح دوشنبه در مسیر غرب به شرق خیابان امام خمینی  (ره) تقاطع اسکندری یکدستگاه سواری پژو ٢٠٦ در حال خروج از پارک با موتورسیکلت برخورد و باعث پرتاب راننده به لاین دوم عبوری میگردد که یکدستگاه سواری پراید با راننده برخورد و در اثر شدت ضربه متاسفانه راننده فردی حدودا ٥٠ ساله در محل حادثه فوت مینماید .

 رئیس اداره تصادفات پلیس  راهور تهران بزرگ ادامه داد: در خصوص این دوتصادف به رانندگان موتور سیکلت توصیه مینمایم در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده نمایند و به رعایت قوانین و مقررات همانند سایر وسایل نقلیه پایبند باشند .

سرهنگ مومنی در خاتمه به کلیه کاربران ترافیک توصیه نمود  قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند و به توصیه های ایمنی  کارشناسان تصادفات توجه جدی داشته باشند تا شاهد وقوع حوادث دلخراش در سطح معابر شهر تهران نباشیم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بزرگراه پلیس راهور خانواده رعایت قوانین و مقررات شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید

سخنگوی سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد یک خودرو به حصار کاخ سفید در آمریکا برخورد کرد و راننده آن کشته شد.

وی گفت: اندکی قبل از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی یک خودرو با سرعت زیاد به دروازه بیرونی مجموعه کاخ سفید برخورد کرد. ماموران سعی کردند به راننده کمک کنند، اما وی در دم جان باخت. تحقیقات در حال انجام است.

سال گذشته نیز در ایالت دلاور آمریکا یک راننده خودرو با خودرویی که در کنار کاروان جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قرار داشت تصادف کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان
  • رکوردشکنی ایمنی هوایی در 2023
  • ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید
  • تصادفات تهران در هفته گذشته