Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@09:18:34 GMT

ماجرای هیولای استقلال چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۹۵۳۹

ماجرای هیولای استقلال چیست؟

سوت پایان بازی استقلال با سپیدرود مهر پایانی بود بر پرونده پرفراز و نشیب این تیم در لیگ هجدهم، تیمی که گفته می‌شود یکی از پرهزینه‌ترین تیم‌های تاریخ استقلال و لیگ برتر است.

به گزارش مشرق، کسب عنوان سوم و ناکامی در تمامی جام‌های داخلی و خارجی باعث شد باز هم همه چیز روی سر بازیکنان آوار شود، اتفاقی که این بار اصلاً به مذاق آن‌ها خوش نیامد و باعث شد دو کاپیتان از سه کاپیتان این فصل استقلال حرف از هیولای پنهان درون باشگاه بزنند و ادعای مبارزه با این هیولا را به زبان بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو کاپیتانی که یکی خداحافظی کرد و دیگری همچنان در تیم ماندنی است بلکه در فصول آینده بتواند طعم قهرمانی را بچشد.

بیشتر بخوانید:

تغییر سیاست باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان

پژمان منتظری در بخشی از مصاحبه بعد از بازی با سپیدرود از هیولایی حرف به میان آورد که در این سال‌ها به استقلال بدترین لطمات ممکن را وارد کرده است. پژمان گفت: «یک‌سری آدم‌ها دشمن استقلال هستند و کارهایی می‌کنند. من درباره آن‌ها حرف می‌زنم، چون از کسی نمی‌ترسم. کسانی که بقیه جرأت نمی‌کنند درباره‌شان حرف بزنند، من یقه‌شان را گرفتم. بازیکنان دیگر هم دیدند. این هیولا آن‌قدر هم که می‌گویند بزرگ نیست و اتفاقاً خیلی کوچک‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شود! شک نکنید خیلی زود سر این هیولا را می‌زنیم، چون مهم‌ترین چیز برای ما و طرفداران نام استقلال و موفقیت‌هایش است و در این راه به هیچ‌کس باج نخواهیم داد».

در عین حال خسرو حیدری دیگر کاپیتان استقلال هم در روز خداحافظی اش این وعده را به هواداران داد که مقابل هر فردی که به تیم ضربه بزند، خواهد ایستاد.

خسرو گفت: «استقلال را تنها نمی‌گذارم و اگر کسی بخواهد به استقلال ضربه بزند، برابر او می‌ایستم و نمی‌گذارم حق استقلال ضایع شود. هیچ وقت حاشیه نداشتم و همیشه به این فکر کردم که پشت تیم باشم. به بازیکنان تیم گفتم لباس استقلال ارزش دارد و باید آن را بالا نگه داریم. لباس استقلال تن هر کس نمی‌رود و بازیکنان باید قدر پیراهن را بدانند. دوست داشتم با قهرمانی خداحافظی کنم، اما برخی مسائل دست به دست هم داد و مظلومیت استقلال بیش از هر چیز ثابت شد. امیدوارم آن‌ها که واقعاً استقلال را دوست دارند دست به دست هم داده و دشمن تیم را از درون نابود کنند».

نکته جالب اینکه کاپیتان تازه وداع کرده از مستطیل سبز با انتشار پستی برای یکی از هم‌تیمی‌های سابق خود در استقلال با او ابراز همدردی کرد و مدعی شد خوب می‌داند آرزویش خداحافظی با پیراهن استقلال بود، اما برخی این اجازه را ندادند، افرادی که از این پس قدم کج بردارند مقابل‌شان خواهد ایستاد.
مکث
کاپیتان‌های استقلال در حالی این‌گونه مقابل هیولای ویرانگر درونی صحبت کردند که در این سال‌ها کم پیرامون این موضوع بحث و جنجال نشده است. از مربیان برکنار شده یا بازیکنان وداع کرده با استقلال همه و همه با طعنه از این هیولا صحبت کردند، اما هنوز یک نفر به صراحت نامی از آن نبرده است!

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس استقلال بازیکنان فوتبال فوتبال لیگ برتر هیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم مقابل ذوب آهن از عملکرد بازیکنان این تیم تقدیر کرد و گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران حاضر در میکسدزون انجام داد.

نوازی در ابتدای صحبت‌های خود با تمجید از بازیکنان استقلال گفت: بازیکنان ما استثنایی بودند و عملکرد خوبی داشتند، درسته که گل دریافت کردیم و عقب افتادیم اما جانانه بازی کردند و توانستند نتیجه را برگردانند.

ویدئو: 332101

او در ادامه با قدردانی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه گفت: از هوادارانمان تشکر می‌کنم که پشت تیم بودند و در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

نوازی نسبت به حواشی ایجاد شده در پایان مسابقه واکنش نشان داد و گفت: حواشی‌ همیشه هست و چیز خاصی نبود!

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • آمارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر| پورحمیدی از کاپیتان استقلال سبقت گرفت/ جایگاه مطمئن آقای گلی مغانلو
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال