Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یازدهمین شب از رقابت های ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان شامگاه جمعه همزمان با روز یازدهم ماه مبارک رمضان در رشته های فوتسال بسیج، والیبال بانوان، بسکتبال و فوتبال گل کوچک ادامه پیدا کرد.

در نخستین شب رقابت های پرطرفدار فوتسال بسیج، ابتدا از گروه یک تیم «پست بانک» با نتیجه سه بر صفر مقابل «شهدای کفشگیری» به پیروزی رسید، سپس از گروه دو «شادروان حسین تازیکه» با ۶ گل «دهیاری شیرعلی آباد» را در هم کوبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شهدای دزیان» در گروه سه با نتیجه پرگل ۶ بر دو مقابل «شهدای امامرضا» صاحب برتری شد و از گروه چهار «مسجد امام حسین» با حساب دو بر یک به «زنده یاد منصور حبیبی» نتیجه را واگذار کرد. ادامه این رقابت ها یکشنبه شب برگزار خواهد شد. این رقابت ها با حضور ۱۲ تیم در قالب چهار گروه سه تیمی در سالن امام برگزار می شود.

همچنین در ادامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی فوتسال (آزاد)، امشب (شنبه) طبق برنامه ابتدا تیم های «پوشاک قرن ۲۱» و «شهدای امامرضا» و سپس تیم های «شهدای جلین» و «خزر گرگان» به مصاف هم می روند. دور مقدماتی این رقابت ها با شرکت ۲۴ تیم در قالب ۸ گروه سه تیمی در سالن امام خمینی گرگان برگزار شده است.

رقابت های بسکتبال نیز با وقفه یکشبه پیگیری شد و ابتدا تیم «برگر زغالی» با نتیجه ۷۶ بر ۶۹ مقابل تیم «پیتزاهات» به برتری رسید و در بازی دوم «اوتانا» با امتیاز ۶۵ بر ۴۴ از سد «قزاق» گذشت. در ادامه این رقابت ها امشب «پیشگامان» با «گلوگاه» و سپس «خانه زبان ناصر» با «ایرانیان» دیدار می کنند. این رقابت ها با حضور ۹ تیم در دو گروه در خانه بسکتبال در حال برگزاری است.

همچنین دور دوم رقابت های گل کوچک برگزار شد که تیم های «جاکامن (فرهنگیان)»، «پیرایش نیمرخ»، «موبایل تیکسل» و «پاسارگاد» مقابل حریفان به پیروزی رسیدند. این رقابت ها با حضور ۳۶ تیم در قالب ۱۲ گروه سه تیمی در پارک شهر گرگان در حال برگزاری است.

فینالیست های والیبال بانوان مشخص شدند

تیم های راه یافته به بازی نهایی رقابت های والیبال بانوان مشخص شدند. تیم های «هیوا» و «هیات والیبال گرگان» با پیروزی مقابل حریفان به فینال صعود کردند و تیم های «نوجوانان دختر گلستان» و «قابوس» راهی بازی رده بندی شدند.

همچنین برنامه مرحله حذفی رقابت های والیبال مردان اعلام شد که مطابق آن، دوشنبه ۳۰ اردیبهشت تیم های «سرخ آبی» و «مدرسه والیبال اسپهبدان» به مصاف هم می روند. «کابرن» با «جوانان بخش بهاران»، «پاس گرگان» با «مجتمع زرین» و «سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان» با «لوازم یدکی کردستان» دیگر مسابقات مرحله یک چهارم نهایی والیبال مردان خواهد بود. مرحله مقدماتی رقابت های والیبال مردان با حضور ۱۳ تیم در قالب یک گروه ۴ تیمی و سه گروه ۳ تیمی در سالن آزادی (خانه والیبال) برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان و با شعار «شهر من، شهر انتظار» در ۲۹ رشته ورزشی آقایان، ۱۷ رشته ورزشی بانوان، ۱۶ رشته ورزشی ویژه محلات و پنج رشته ورزشی در بخش کودکان در ماه مبارک رمضان در محلات و اماکن ورزشی گرگان در حال برگزاری است.

مسابقات اصلی در رشته‌های بسکتبال، فوتبال، فوتسال، فوتبال گل کوچک، والیبال، تنیس روی میز، ووشو، بدمینتون، کبدی استاندارد، بوکس، اسکواش، تنیس، تکواندو، کاراته، شطرنج، کیک بوکسینگ، تیراندازی، کونگ فو، تنیس روی میز جانبازان و معلولین، کشتی آزاد و ورزش باستانی و … در طول ماه مبارک رمضان در فضاهای ورزشی شهرستان گرگان خواهد بود.

همچنین نخستین دوره «جام مولای عرشیان» ویژه ورزش محلات در رشته های فوتبال، والیبال، بسکتبال، کبدی زمین خاکی، بدمینتون، دژبال، آمادگی جسمانی، ورزش معلولین و رشته‌های ورزشی ویژه کانون اصلاح و تربیت، مددجویان زندانی و حوزه‌های مقاومت سپاه در حال برگزاری است.

کد خبر 4619258

منبع: مهر

کلیدواژه: جام رمضان مسابقات فوتسال جام رمضان گرگان شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی آغاز شد.   هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی با هم رقابت می‌کنند.   آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.   ۹۹۰ نفر در رشته زبان و ۶۲۶ نفر در رشته هنر شرکت کرده اند.   گروه آزمایشی علوم تجربی هم صبح جمعه با شرکت ۶ هزار و ۶۴۷ داوطلب برگزار می‌شود.   آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امامن خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز رقابت داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در رشته علوم تجربی
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز رقابت بیش از ۱۵ هزار داوطلب کنکور درخراسان‌شمالی