Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:46:20 GMT

قربانی: ثبات تنها عامل قهرمانی‌های پرسپولیس است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۹۹۴۹

قربانی: ثبات تنها عامل قهرمانی‌های پرسپولیس است

کاپیتان سابق باشگاه استقلال اعتقاد دارد کمیته فنی در استقلال فرمالیته است و چیزی جز حاشیه برای استقلال در برندارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در آخرین هفته لیگ برتر موفق شد سپیدرود رشت را با دو گل از پیش رو بردارد تا بعد از تیم های پرسپولیس و سپاهان با 57 امتیاز درجایگاه سوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیروز قربانی، پیشکسوت باشگاه استقلال بعد از پایان لیگ برتر با اشاره به اینکه استقلال نتیجه خوبی را در پایان لیگ به دست آورده است گفت: «من فکر می‌کنم با توجه به نوع یادگیری، آماده‌سازی و نوساناتی که در نوع بازی کردن استقلال وجود داشت، باید بگویم که این تیم نتیجه بسیار خوبی گرفته است. باید از کادر فنی و بازیکنان استقلال تشکر کرد، چرا که آنها نتیجه‌ای بالاتر از چیزی که پیش‌بینی می‌شد و انتظار می‌رفت را کسب کردند. فکر نمی‌کردم استقلال بتواند رتبه سوم لیگ برتر را از آن خود کند. اگر استقلال در بازی با رقبایش مانند پرسپولیس، تراکتورسازی یا پدیده می‌توانست نتیجه بهتری کسب کند در جایگاه بالاتری نیز قرار می‌گرفت.


بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه این تیم باید چه برنامه‌ای برای فصل آینده‌اش داشته گفت: «استقلالی‌ها باید ببینند که با خودشان چند چند هستند و می‌خواهند برای فصل بعد چه مربی‌ای را به باشگاه بیاورند. اینکه بخواهند فقط یک مربی معمولی خارجی بیاورند که فقط دهان هواداران را ببندند، کاری از پیش نخواهند برد. من به داخلی یا خارجی بودن مربی استقلال کاری ندارم؛ همه گرایش پیدا کردند که مربی خارجی در استقلال حضورداشته باشند، اما ما مربیان داخلی خوبی هم داریم که می‌توانند سرمربی استقلال باشند. چیزی که مهم است اینکه اگر می‌خواهید قهرمان شوید باید یک تیم را در حد قهرمانی ببندید.


وی با اشاره به قهرمانی پرسپولیس دلیل قهرمانی‌های مکرر پرسپولیس خاطرنشان کرد: «دلیل اینکه پرسپولیس سه فصل پیاپی قهرمان می‌شود این است که ثبات دارد و همین عامل باعث شده به موفقیت برسد. شاید پرسپولیس خیلی قشنگ بازی نکند و تاکتیک خاصی نیز نداشته باشد، اما فقط با داشتن یک خط دفاعی منسجم توانسته سه فصل قهرمان لیگ برتر شود.»


قربانی در ادامه افزود: «استقلال برای قهرمانی باید 4، 5 بازیکن تاپ بیاورد. من احترام زیادی برای بازیکنان حال حاضر قائلم اما بازیکنانی بیشتر در استقلال جذب‌شده‌اند که تازه 4، 5 سال دیگر خوب می‌شوند. باشگاه استقلال در کنار تفکری که برای جوان‌گرایی دارد باید تفکر قهرمانی نیز داشته باشد.»


وی در ادامه تصریح کرد: «خدا را شکر دیگر معاون سابق باشگاه استقلال نیست که بخواهد عشقی یار بگیرد. مدیران کنونی باشگاه برای من قابل‌احترام هستند، اما باید بگویم آن‌ها نیز افراد فوتبالی نیستند. در این شرایط بهترین حالت این است که بازیکنان با نظر مستقیم فرهاد مجیدی جذب شوند، چراکه هر مربی دیگری که فصل آینده به استقلال بیاید فرهاد به‌عنوان دستیار او حضور خواهد داشت. پس بهتر است که او به همراه بیژن طاهری که سال‌هاست در استقلال حضور دارد مسئولیت جذب بازیکنان و یارگیری را بر عهده بگیرند.»


بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال با اشاره به وجود کمیته فنی در باشگاه استقلال، خاطرنشان کرد: «کمیته فنی در استقلال یک‌چیز فرمالیته است و بهتر است این کمیته را تعطیل کنند، چون کمکی به استقلال نکرده است. اگر این کمیته نباشد بهتر است چون بیشتر به مسائل حاشیه‌ای دامن می‌زند. دراین‌باره باید سیستم حرف بزند، اما متأسفانه انتخاب‌های مهم را افراد انجام می‌دهند.»

 

پیروز قربانی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیروز قربانی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و ۳ تیم مدعی قهرمانی استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان موفق شدند به ترتیب شمس آذر، صنعت نفت و ملوان را شکست دهند تا همچنان رقابت برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات ادامه داشته باشد. هفته بیست و پنجم لیگ برتر از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و در دومین روز این هفته که چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت خواهد بود تیم‌های پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و استقلال تهران رو در روی هم قرار می‌گیرند که علاقه مندان به فوتبال دو بازی حساس و مهم را تماشا می‌کنند.

جلال اکبری پیشکسوت فوتبال در رابطه با حساسیت دیدارهای باقی مانده لیگ برتر اظهار داشت: نتایج مسابقات در هفته‌های اخیر به گونه‌ای رقم خورده که نمی‌توان از الان تیمی را به عنوان قهرمان معرفی کرد و با توجه به پیروزی سپاهان برابر ملوان این تیم بار دیگر به جمع استقلال و پرسپولیس برای تصاحب عنوان قهرمانی اضافه شد. بازیکنان سپاهان برای حفظ روحیه خود نیازمند ۳ امتیاز این بازی بودند و با توجه به اینکه سال‌های زیادی از آخرین برد آنها برابر ملوان می‌گذشت، بالاخره در این مورد هم طلسم شکنی رخ داد.

پرسپولیس و سپاهان هر دو از تیم‌های باکیفیت لیگ بوده اند

او درباره مصاف پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم گفت: پرسپولیس و سپاهان از تیم‌های با کیفیت این فصل بوده و در سال‌های اخیر هم همیشه با هم بر سر عنوان قهرمانی در رقابت بوده‌اند. نمی‌توان گفت که پرسپولیس چون میزبان است می‌تواند به راحتی این بازی را پیروز شود؛ کار برای هر دو تیم دشوار خواهد بود و امیدوارم هواداران دو تیم بازی زیبایی را شاهد باشند.

اکبری افزود: سپاهان مُهره های خوبی را در این فصل جذب کرد اما برخی از آنها به دلیل مصدومیت در دیدارهای حساس نتوانستند سپاهان را همراهی کنند. اگر بازیکنان مصدوم سپاهان به دیدار با پرسپولیس برسند مطمئن باشید کیفیت بازی بالاتر خواهد رفت. پرسپولیس با «اوسمار ویه‌را» نتایج خیلی خوبی کسب کرده و به نسبت نیم فصل دوم تیم خطرناک‌تری است البته نباید جذب بازیکنان خوب در نیم فصل را بر عملکرد سرخ‌ها بی تأثیر دانست و بازیکنان سپاهان باید هوشمندانه رو در روی میزبان خود قرار گیرند.

استقلال نباید تراکتور را دست کم بگیرد

کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران خاطر نشان کرد: تراکتور در دو، سه هفته اخیر با حاشیه‌هایی مواجه بوده و سرمربی خود را از دست داده است و دو شکست برابر ذوب آهن و نساجی را هم تجربه کرده است. استقلالی‌ها شاید فکر کنند که بازی برابر تراکتور برای آنها با توجه به شرایطی که دارند راحت باشد اما این موضوع درست نیست. تراکتور در حضور هواداران خود می‌تواند بسیار خطرناک باشد و مطمئناً برای جبران نتایج ضعیف خود وارد زمین خواهد شد. استقلال اگر بتواند این بازی را به سود خود به پایان برساند گام بسیار بلندی را برای قهرمانی بر خواهد داشت.

او در پایان تصریح کرد: نمی‌توان نتیجه دیداری را پیش بینی کرد چون هر دو بازی بسیار مهم هستند و امیدوارم عملکرد خوبی را از تیم‌ها در هفته‌های پایانی شاهد باشیم و نتایج به گونه‌ای رقم بخورد که حق تیمی ضایع نشود.

کد خبر 6086133

دیگر خبرها

  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است