Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@07:07:56 GMT

حضور شکوری در فستیوال فوتسال

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۹۹۹۱

حضور شکوری در فستیوال فوتسال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم شکوری ضمن بازدید از روند برگزاری مرحله یک چهارم نهایی فستیوال فوتسال اصفهان در رده سنی زیر ۱۳ سال تاکید کرد: از نظر فیفا، ای اف سی و فدراسیون، فوتبال و فوتسال در رده های پایه نباید نتیجه گرا باشد و در این سن بازیکنان باید به فکر افزایش مهارت های فردی و لذت بردن از فوتسال باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از عملکرد هیات فوتبال شهرستان اصفهان و همکاری هیات فوتبال استان اصفهان در برگزاری این فستیوال ابراز رضایت کرده و بیان نمود: برگزاری فستیوال رده های پایه با این سبک منطبق با استانداردهای فیفا و ای اف سی بوده و تحت عنوان Grassroots برگزار می شود. در این رویداد نتیجه در مسابقات یکی از معیار های سنجش بوده و معیار ها و پارامترهای دیگری نیز برای سنجش کیفیت و استعداد بازیکنان و تیم ها مورد استفاده قرار می گیرد که این موضوع باعث می شود مسابقات در رده های سنی ۹ تا ۱۳ سال، از حالت نتیجه گرایانه و اهمیت برد و باخت خارج شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال میزان استقبال و تعداد تیم های شرکت کننده در این مسابقات را قابل توجه عنوان کرده و گفت: طبق گفته مسئولین برگزاری این رویداد؛ ۱۷۸ تیم در ۵ رده سنی در این فستیوال شرکت کرده اند که در حدود سه ماه است هر هفته به صورت مدوام به رقابت می پردازند و اینگونه فستیوال ها می تواند کمک شایانی به رشد فوتسال پایه در کشور و کشف استعداد های نو داشته باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان رقابت فدراسیون فوتبال فوتسال فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • فیلم | وحید شمسایی: از اتفاق هایی که برای من افتاد باید کتاب بنویسم!
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • جام ملتهای فوتسال آسیا | ازبکستان سوم شد
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود