Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مودودی، سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران گفت:​ امروز در مقابل تحریم‌های ظالمانه، صادرکنندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی حضور دارند. مسئولان دولتی در بازه زمانی مشخص به سر کار می‌آیند و می‌روند؛ اما این تولیدکنندگان و صادرکنندگان هستند که می‌توانند صنایع را روز به روز توسعه داده و باعث اشتغال و رشد تولید شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان توسعه  تجارت ایران ادامه داد: استفاده از این ظرفیت می‌تواند، زنجیره‌های مختلف را در کشور ایجاد و باعث رونق تولید شود؛ کشور، جامعه بسیار توانمندی از برندهای تجاری دارد که این سرمایه را نباید نادیده گرفت.

مودودی تصریح کرد: بخش خصوصی دستخوش تغییر است و این بخش باید به عنوان متحد دولت در کنار تصمیم‌گیری‌ها قرار گیرد، چرا که صادرکنندگان و تولیدکنندگان می‌توانند با متخصصان و علمی که در اختیار دارند به واحد‌های کوچک‌تر و نیمه تمام برای حل مسائل کمک کنند.

وی افزود: با توجه به زیر ساخت‌های موجود در بحث برندسازی ، باید امکانات و اختیارات به صادرکنندگان داده شود تا با آرامش به تولید و صادرات خود بپردازند و قدمی برای رشد اقتصاد کشور بردارند.

مودودی در پایان گفت: در جلسات مشورتی که با بخش خصوصی داریم آنها صریح و بی پرده از انتظاراتشان می‌گویند و دولت هم باید بپذیرد که خطا‌هایی دارد و در شرایط خاص تصمیم‌هایی می‌گیرد که شاید به نفع آنها نیست اگرچه این تصمیمات قصد آسیب زدن به تولیدکننده و صادرکننده را ندارد. بسته حمایتی سال ۹۸ به‌گونه‌ای تدوین خواهد شد که صرفاً شامل مشوق‌های صادراتی نبوده و بخشی از اقدامات حمایتی غیر‌مالی نیز به آن افزوده شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جنگ اقتصادی تجارت برندسازی صادرکننده سازمان توسعه تجارت برندسازی مودودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف از این بازدید استفاده از تجربیات جهانی برای ایجاد صنایع پایین دستی، پترو پالایشگاهی و تکمیل زنجیره ارزش در هرمزگان و ایجاد اشتغال پایدار است.
خلیل قاسمی افزود: در این سفر برای طرح توسعه واحد تولید کننده و بسته بندی محصولات صیفی واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با شرکت طرف چینی قرارداد همکاری بست.
وی گفت: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آب‌های طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضاء کرد.

بیشتر بخوانید؛ رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در این سفر به سرمایه گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز است و تولید نمی‌شوند را در ثبت سفارش و واردات حمایت کنیم.
قاسمی افزود واحد تولید کننده قطعات بتنی و مصالح سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی برای خرید فناوری‌های مربوطه دست یافت.
هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان متشکل از مسئولان اقتصادی استان و نمایندگان بخش خصوصی عازم کشور چین شده است.

دیگر خبرها

  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • چند کشور آفریقایی کالای ایرانی می‌خرند؟
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • خط کشتیرانی منظم از ایران به غرب آفریقا راه‌اندازی می‌شود
  • اعزام ۱۱ رایزن بازرگانی به آفریقا/ خط منظم هوایی باید ایجاد شود
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می‌آیند
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • امنیت غذایی فرابخشی است/ تدوین ۵ برنامه جهش تولید در کشاورزی
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند