Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمسیون کشاورزی مجلس با اشاره به بلاتکلیفی برخی از پروژه‌های مهم استان و عدم توجه مسئولانی استانی و کشوری در اجرای آنها گفت: با وجود اینکه یکسال است مجوز انتقال پسماند روی اخذ شده ولی اقدام عملی در این راستا انجام نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه وضعیت استان زنجان در برخی از مسائل بلاتکلیف است اظهار کرد: انتظار است که مسئولین  استان زنجان با جدیت تمام به این مسائل توجه کرده و پیگیر آنها باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعطیلی فرودگاه زنجان تصریح کرد: با وجود اینکه تلاش کردیم تا فرودگاه زنجان دوباره شروع به کار کند ولی همچنان فعالیتی در فرودگاه زنجان وجود ندارد.

عضو کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر چند که مکاتبه‌ای با وزیر راه و شهرسازی داشتیم بیان کرد: هنوز مشکل عدم فعالیت فرودگاه زنجان برطرف نشده است.

وی با اشاره به بلاتکلیفی پروژه سد مشمپا عنوان کرد: همچنان این پروژه بلاتکلیف مانده و باید مسئولان استانی این موارد را پیگیری کنند.

وقف‌چی با تاکید بر توجه مسئولان استانی به بحث اجرای طرح فاضلاب شهری زنجان افزود: این طرح نیز از جمله طرحهایی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به بحث مشکلات بازار زنجان افزود: با وجود صد‌ها بار تذکر به رئیس جمهور و مسئولان مربوطه کشوری دادیم همچنان تعلل در حل مشکلات تاسیسات بازار زنجان را شاهد هستیم.

عضو کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در مورد انتقال پسماند روی زنجان بیان کرد: همچنین نزدیک یک سال است که مجوز انتقال پسماند روی را با تلاش‌هایی که کردیم از محیط زیست اخذ کردیم ولی در اجرا هنور کاری عملی انجام نشده و انتظار است مسئولان استانداری و سازمان صنعت٬ معدن و تجارت استان در این راستا اقدام عملی داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دو بانده کردن راه آهن تهران- زنجان نیز از جمله پروژه‌هایی است که باید در اجرای آن توجه ویژه صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری تاکید کرد: مسئولان و عوامل اجرایی این طرح باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم این منطقه بکار گیرند و بهره برداری از این طرح باید در اولویت قرار گیرد.
استاندارکهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تا پایان آبان ماه ۱۴۰۳ این طرح به بهره برداری می‌رسد.
احمدزاده ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی و تکمیل این طرح صنایع مختلف هم از این نعمت برخوردار شوند و این خدمت و آبرسانی به شهر ۲۷ هزار نفری لیکک و حومه باعث شکوفایی و توسعه شهرستان شود.
وی با اشاره به گرمسیری بودن شهرستان بهمئی و شرایط اقلیمی از مسئولان و دست اندرکاران طرح خواست تا پایان اجرای این طرح به صورت شبانه روزی و بی وقفه تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان هم با اشاره به اینکه، با بهره برداری از این طرح آبرسانی، بالغ بر ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب آب به شهرستان بهمئی انتقال داده می‌شود گفت: این طرح دارای ۲ ایستگاه پمپاژ و ۴ مخزن ذخیره آب است که با توجه به افزایش جمعیت شهرستان بهمئی، از سال ۱۳۹۰ عملیات اجرایی آن آغاز شد.
آرش مصلح با بهره برداری کامل از این طرح بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهرستان از آب آشامیدنی پایدار و سالم برخوردار می‌شوند و با توجه به رشد شهرستان نزدیک به ۳ میلیون متر مکعب برای تامین آب صنایع و خدمات شهرستان در نظر گرفته شد.
علی محمدی فرماندار بهمئی هم در این بازدید با اشاره به اینکه، پیشرفت کاری طرح انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بیش از ۸۰ درصد است گفت: علت تاخیرطولانی طرح، معارضات اجتماعی بوده است ولی با این وجود دولت ظرف یکسال اخیر بیش از ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار به این طرح تزریق کرد.

دیگر خبرها

  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین تا آخر اردیبهشت ماه
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند