Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@15:21:23 GMT

برجام برای اروپایی‌ها دی‌ماه 94 تمام شد/فتونیوز

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۰۳۷۴

برجام برای اروپایی‌ها دی‌ماه 94 تمام شد/فتونیوز

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: گروه 1+5 تا به امروز تعهدی به اجرای برجام نداشته است اما دولت ایران تاکنون به برجام پایبند بوده و هیچ دستاوردی برای کشور جز عقب‌ماندگی در توانمندی هسته‌ای نداشته است توقف فروش مازاد اورانیوم غنی‌شده و آب‌سنگین که ریس جمهور در اعتراض به اقدامات ناکافی کشورهای عضو این توافق از آن صحبت به میان آورد نقض برجام نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این کارشناس مسائل سیاسی در پایان مطرح کرد: برجام برای این طراحی شده بود که ایران با دست خودش توانایی هسته‌ای خود را نابود کند که این اتفاق افتاد. برجام برای اروپایی‌ها از همان دی‌ماه 94 تمام‌شده است و فرصتی که اکنون آقای روحانی برای تعهدات بانکی و نفتی به غربی‌ها داده شبیه طنز است و بعید می‌دانم به‌جز لبخند واکنش دیگری به این مسئله نشان دهند.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد

تصویری از خیابانی در بروکسل پایتخت بلژیک در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است.  

دیگر خبرها

  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • طالبان خواستار بازگشت افغانستانی‌های مقیم خارج به وطنشان شد
  • زلزله سیاسی در معتبرترین دانشگاه‌های جهان
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!