Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@03:53:51 GMT

کشف تجهیزات گرمایشی احتکار شده در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۰۴۷۶

کشف تجهیزات گرمایشی احتکار شده در اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپو و احتکار تعداد قابل توجهی تجهیزات گرمایشی در یک واحد انباری در محله "علی آباد" شهر اردبیل، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام بررسی‌های میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با هماهنگی قضائی و با همراهی کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت، ماموران پلیس امنیت عمومی به آدرس این انباری اعزام و موفق شدند در بازرسی‌های به عمل آمده ۳۰۱ قلم انواع تجهیزات گرمایشی احتکار شده از جمله پکیج و آبگرمکن را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه کارشناسان ارزش کشفیات به دست آمده را ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ زمان اله کریمی گفت: بر اساس خبرهای مردمی مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در یکی از روستا‌های این شهرستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از گرفتن مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل یک دستگاه کمپرسور که در حال فعالیت حفاری بود را به همراه ۲ دستگاه خودرو توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان این که وسایط توقیفی به پارکینگ انتقال داده شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه