Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:36:32 GMT

توانیر: برق هیچ مدرسه‌ای به‌دلیل بدهی قطع نشده است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۰۶۲۷

توانیر: برق هیچ مدرسه‌ای به‌دلیل بدهی قطع نشده است

شرکت مادرتخصصی توانیر ضمن تأکید بر این موضوع که "تاکنون برق هیچ مدرسه‌ای به‌دلیل بدهی قطع نشده است"، اعلام کرد: واحدهای آموزشی دولتی آموزش و پرورش درصورت رعایت الگوی‌مصرف از پرداخت هزینه معاف هستند. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت مادرتخصصی توانیر در جدیدترین اطلاعیه خود در زمینه هزینه برق مصرفی مدارس مسائلی را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این اطلاعیه بدین شرح است: "براساس بند «م» تبصره«6»  قانون بودجه سال جاری، تمامی واحدهای آموزشی دولتی وزارت آموزش و پرورش در صورت رعایت الگوی مصرف از پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز معاف هستند.

براساس قانون بودجه امسال، سقف الگوی مصرف حداکثر تا سه ماه طی دستورالعملی توسط وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، نیرو و نفت ابلاغ و اجرایی خواهد شد. به‌منظور تهیه دستورالعمل، جلسه‌ای در سازمان برنامه و بودجه برگزار شده است، اما پس از بررسی‌های نهایی توسط سازمان برنامه ابلاغ خواهد شد.

بخشودگی مذکور به شرکت‌های توزیع نیروی برق ابلاغ شده است. در سال گذشته نیز تمامی مدارس وزارت آموزش و پرورش با توجه به بند «ی» تبصره «٦» قانون بودجه سال ١٣٩٧، با رعایت الگوی مصرف از پرداخت هزینه برق مصرفی معاف بودند.

همچنین الگوی مصرف برق مدارس در ماده «٥» دستوالعمل مربوطه معادل «90» درصد متوسط مصرف برق در دوره‌های مشابه سال ١٣٩٦ تعیین شده بود.

براساس قانون، بهای برق از مدارسی که الگوی برق را رعایت نکنند، مطالبه خواهد شد و در صورت عدم پرداخت، اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.
لازم به ذکر اینکه ممکن است اخطاریه‌ای صادر شده باشد که دوره‌های مصرفی سال گذشته را شامل می‌شود و بدیهی است در این موارد نیز مطابق قانون سال گذشته رفتار شده است.

با این حال تاکنون برق هیچ مدرسه‌ای قطع نشده است."

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT11 واژه های کاربردی مرتبط توانیر صنعت برق ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توانیر صنعت برق ایران توانیر صنعت برق ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه

رئوف برهانی مدیر آموزش و پرورش اشنویه گفت: هم‌اکنون ۹ مدرسه با ۵۵ کلاس درس در این شهرستان در حال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از این تعداد ۲ مدرسه به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین به همت دستگاه قضایی ۴۰۰ میلیون تومان احکام حبس جایگزین صادر شده و در حوزه آموزش و پرورش این شهرستان هزینه شده است.

برهانی در ادامه با بیان اینکه به همت همکاران فرهنگی ۵۳ نفر دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اشنویه جذب شدند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۵ نفر متوسطه اول و ۱۰ نفر متوسطه دوم بازمانده از تحصیل جذب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • خبرهای خوش برای معلمان/ باباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • خبرهای خوش برای معلمان/ یاباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • قبض‌های نجومی برق در تابستان
  • قبض‌های میلیونی در انتظار این افراد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری