Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@07:11:48 GMT

راهدارخانه در مسیر جاده ییلاقی ماسال استقرار یابد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۰۷۰۱

راهدارخانه در مسیر جاده ییلاقی ماسال استقرار یابد

رشت - ایرنا - فرماندار ماسال استقرار راهدارخانه در مسیر جاده ییلاقی ماسال را یکی از نیازمندی های شهرستان خواند و از آمادگی فرمانداری برای تامین و تعرفه زمین جهت احداث راهدارخانه خبر داد.

محمدجواد عامر صبح شنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به سفر هفته گذشته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای به ماسال و بررسی مسائل و مشکلات حوزه راهداری این شهرستان اظهار داشت: اداره راهداری در تمامی زمینه ها از قبیل راه روستایی و عشایری به ویژه در مواقع بروز بحران همواره نقش اساسی ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به کمبود تجهیزات و ماشین آلات سنگین در شهرستان در بخش های دولتی و خصوصی گفت: با توجه به بحران خیز بودن شهرستان به شدت نیازمند تقویت ناوگان و تجهیزات سنگین هستیم.
عامر وقوع رانش در عرصه های مختلف ییلاقات ماسال را یکی دیگر از دغدغه های شهرستان دانست و افزود: به همین علت مسیر گردشگری اصلی شهرستان بارها دچار رانش شده و به تبع آن آسفالت این مسیر نیازمند ترمیم و روکش است که انتظار داریم در این راستا شاهد همکاری اداره کل راهداری باشیم.
فرماندار ماسال آسفالت کامل مسیر ماسال به گیلوان را یکی از خواسته های اصلی شهرستان برشمرد و تصریح کرد: متاسفانه در این زمینه برخی مشکلات اداری از سوی برخی نهادها ایجاد شده که امیدواریم هر چه سریعتر مرتفع شود.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
طبق اعلام روابط عمومی فرمانداری ماسال؛ نازک کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در جریان سفر به این شهرستان، بیان داشته که در صورت تامین زمین، اداره کل راهداری نسبت به احداث و راه اندازی راهدارخانه در مسیر ییلاقات ماسال اقدام خواهد کرد.
7294/2007/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد ماسال راهداري گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه سال گذشته از ۲۵ نقطه پرتصادف شناسایی شده در استان اصفهان، ۱۸ نقطه رفع خطر شده است، گفت: مطالعه رفع خطر هفت نقطه باقیمانده در دستور کار قرار گرفته و در منطقه کوی راه حق (بین سپاهان شهر و بهارستان اصفهان) به مرحله اجرادرآمده است.
فرزاد دادخواه افزود: برای رفع خطر این نقاط پرحادثه در استان اصفهان،۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و پیش بینی می‌شود تا پاییز امسال اجرایی شود.
وی اضافه کرد: از ۱۰۹ نقطه پرتصادف شناسایی شده قبلی هم در جاده‌های استان اصفهان،۵۵ درصد نقاط رفع شده و بقیه نقاط هم مراحل روند اجرایی شان در دست اقدام است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: احداث زیرگذر، ارتقا ایمنی نقاطی که به عنوان تقاطع بوده یا نقص هندسی داشته از جمله اقدامات برای رفع نقاط پرحادثه در استان اصفهان است.
روزانه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در جاده‌های استان اصفهان تردد می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد