Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نتایج یک سری تحقیقات نشان داد پزشک دانشگاه دولتی اوهایو نزدیک به دو دهه دستکم ۱۷۷ دانشجوی پسر را در این دانشگاه مورد سوءاستفاده جنسی قرار داده و مقامات دانشگاهی علی‌رغم شکایات مکرر دانشجویان در این خصوص هیچ اقدامی نکردند.

بر اساس گزارش نتایج تحقیقاتی که روز گذشته منتشر شد، دکتر «ریچارد استراووس» زمانیکه به عنوان پزشک مرکز درمانی دانشگاه اوهایو مشغول به کار بوده، بسیاری از بیماران خود را مورد سوءاستفاده جنسی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پزشک آمریکایی در سال ۲۰۰۵ در سن ۶۷ سالگی، یک دهه پس از بازنشستگی اقدام به خودکشی کرد. نتایج این تحقیقات نشان داد که او در فاصله سال‌های ۱۹۷۹ تا ۱۹۹۷ در مکان‌های مختلف در محوطه دانشگاه اوهایو، از جمله اتاق‌های معاینه، حمام و سونا دانشجویان را مورد سوء استفاده جنسی قرار داده است. در این گزارش به تفضیل به جزئیات سوء استفاده او از دانشجویان پسر پرداخته شده است. برخی قربانیان به محققان درباره نحوه سوء استفاده استراووس از آن‌ها در حین معاینه پزشکی توضیح دادند.

در جمع بندی نتایج این تحقیقات آمده است شکایت‌هایی از این پزشک به مقامات دانشگاه اوهایو شده است که برخی از این شکایات مربوط به اوایل سال ۱۹۷۹ میلادی می‌شود، با این حال طی این سال‌ها هیچ تحقیقی در این باره نشده و حتی اقدام قابل توجهی نیز در این خصوص انجام نگرفته است. بسیاری از قربانیان گفتند رفتار این پزشک یک «راز برملا شده» بود و معتقدند که دیگر پزشکان دانشگاه از آنچه در حال وقوع بود، مطلع بودند.

رئیس دانشگاه اوهایو در خصوص نتایج این تحقیقات ابراز تاسف کرد و یافته‌های این تحقیقات را شوکه آور، وحشتناک و اندوه بار توصیف کرد. دفتر حقوق مدنی وزارت آموزش آمریکا نیز در حال بررسی این موضوع است که آیا دانشگاه اوهایو به سرعت و درستی به شکایات دانشجویان خود در خصوص سوء استفاده جنسی توسط پزشک دانشگاه پاسخ داده است یا خیر. در صورتیکه ثابت شود دانشگاه اوهایو در خصوص حفظ حقوق مدنی دچار اهمال شده، بودجه فدرال این دانشگاه ممکن است قطع شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فساد اخلاقی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد

نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

آزمون مجازی ۸ رشته از بخش معارفی و ۲ رشته از بخش‌های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و ۴ رشته حفظ از بخش آوایی ۲۷ و ۲۸ فروردین برگزار شد.


از بین شرکت کنندگان افرادی که بالاترین نمرات را کسب کردند؛ با توجه به ظرفیت پذیرش در مرحله سراسری، به عنوان راه یافتگان به مرحله سراسری شده اند.

گفتنی است تاریخ و نحوه برگزاری آزمون در بخش معارفی و بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه مرحله سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی این معاونت، برگزیدگان در رشته‌های حفظ از بخش آوایی در مرحله سراسری به صورت حضوری و در قالب آزمون شفاهی به رقابت می‌پردازند.

شایان ذکر است، بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور، دانشگاه کردستان میزبان مرحله سراسری این جشنواره خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • تاثیر فقر بر رشد مغز کودکان
  • واکنش کنعانی به بازداشت و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند