Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@15:53:43 GMT

ترامپ: رسانه‌ها ایران را سردرگم کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۰۷۴۶

رئیس‌جمهوری آمریکا که طبق معمول دیواری کوتاه‌تر از رسانه پیدا نکرده، می‌گوید برخلاف شایعات تصمیم‌گیرنده اصلی خودش است و خبرها پیرامون ایران و همچنین مشاورینش جعلی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی شد خبرها پیرامون اختلاف‌نظر مشاوران سیاست خارجی وی درباره ایران جعلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است رسانه‌های آمریکایی روز گذشته از کاهش لحن تهدیدآمیز ترامپ نسبت به ایران نوشته و گفتند این موضوع جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید را سرخورده کرده است.   ترامپ در این باره مدعی شد: اخبار رسانه‌ها این گونه تلقین می‌کنند که من از دست کارکنانم عصبانی هستم. اما این طور نیست و من خودم تصمیم می‌گیرم. مایک پمپئو وزیر خارجه و جان بولتون مشاور امنیت ملی عالی کار می‌کنند.   این در حالی است که وی پیشتر در پیامی توئیتری مدعی شده بود: رسانه‌های مروج اخبار جعلی با پوشش بسیار نادرست و متقلبانه خود درباره ایران، دارند به کشورمان آسیب می‌زنند. چنین پوشش فریبکارانه‌ای برگرفته از منابع ضعیف (ساختگی) و خطرناک است.   وی همچنین مدعی شده بود که رسانه‌ها با اخبار جعلی خود موجب سردرگمی ایران شده‌اند- اظهارنظری که با واکنش توئیتری محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران روبرو شد.   ظریف در این باره نوشت: با توجه به اینکه رفتار و گفتار تیم B و ترامپ با یکدیگر هم‌خوانی ندارد؛ ظاهراً این آمریکا است که نمی‌داند به چه چیزی فکر کند (سردرگم شده است). اتفاقاً ما در ایران برای هزاران سال است که می‌دانیم باید چه فکری بکنیم و از سال ۱۹۵۳ (کودتای ۲۸ مرداد) نیز فهمیدیم که درباره ایالات متحده چه فکری بکنیم. در برهه کنونی چنین امری حتماً چیز خوبی است.   منبع: مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • سندروم فتوشاپ‌سازی از سلبریتی‌ها
  • سندروم فتوشاپ سازی از سلبریتی‌ها
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت