Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جعفر دانش پرور مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع) در استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری آیین بزم مهر با هدف جمع آوری کمک برای طرح کوچه گردان عاشق، گفت : خوشبختانه این مراسم با استقبال خوب خیرین همراه شد و در این مراسم حدود ۶۵ میلیون تومان کمک جمع آوری شد که بخشی از آن در قالب تعهد کمک است که بعدا پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : کمک‌های جمع آوری شده در این مراسم قرار است صرف خرید بسته‌های مواد غذایی برای طرح کوچه گردان عاشق شود.

دانش پرور افزود: در این طرح بسته‌های غذایی در شب‌های قدر همزمان با شهادت امام علی (ع) میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

وی با اشاره به جمعیت ۲۵۰ خانواری تحت پوشش جمعیت امام علی (ع) در استان، گفت: این تعداد خانوار به طور دائم از جمعیت خدمات می‌گیریند، اما در طرح کوچه گردان عاشق تلاش بر این است که دامنه کمک‌ها افزایش یابد.

دانش پرور تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۵۰۰ بسته مواد غذایی تهیه شد و امسال نیز توزیع ۴۵۰ بسته در نظرگرفته شده که امیدواریم با افزایش رقم کمک‌ها بتوانیم تعداد بسته‌های مواد غذایی را افزایش دهیم.

وی افزود: این بسته‌ها شامل برنج، گوشت، روغن، ماکارونی، سویا، مواد شوینده و... است.

مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع) با بیان اینکه هنوز فرصت کمک برای مشارکت در طرح کوچه گردان عاشق باقی است، گفت: افراد می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را با مراجعه به باشگاه "هواداران کودکان حاشیه نشین" واقع در چهارراه بسیج، پشت مسجد غدیر اهدا کنند.

وی افزود: این ستاد هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ غروب آماده دریافت کمک‌های مردمی است .

 

 

انتهای پیام/د

جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر در بزم مهر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی بااشاره به اینکه در سال۱۴۰۲  هزار و ۹۳۰ بسته غذایی میان خانواده‌های کم برخوردار در استان توزیع شد، گفت: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال احمر، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز امسال در استان زنجان و در محلات کم برخوردار توزیع شده است.

وی افزود: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم برخوردار و محلات در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: هلال احمر استان زنجان با استفاده از ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیاز‌های نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی افزود: سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند