Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@21:23:55 GMT

مادورو از مذاکره با مخالفان دولت خبر داد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۰۹۵۰

نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، روز جمعه ضمن تاکید بر لزوم گفتگو برای حل بحران این کشور از آغاز مذاکرات با مخالفان دولت کاراکاس در اسلو، پایتخت نروژ، خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرگزاری فرانسه، او روز جمعه در مراسمی در حضور ۶ هزار و ۵۰۰ نظامی در ایالت آراگوا در شمال ونزوئلا گفت: «مذاکرات برای دستیابی توافق‌های صلح و هماهنگی به خوبی آغاز شده است و من حمایت همه مردم ونزوئلا را به منظور حرکت در مسیر صلح می‌خواهم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهور ونزوئلا تاکید کرد: «ونزوئلا باید برای این مناقشه‌ها چاره‌اندیشی و راه حل‌هایی در مسیر صلح پیدا کند».
مادورو در این مراسم گفت: «وزیر (ارتباطات) خورخه رودریگز و همچنین فرماندار قانونی ایالت میراندا، هکتور رودریگز به نروژ رفته‌اند تا به نمایندگی از (دولت) ونزوئلا مذاکرات و گفتگو با مخالفان را آغاز و برنامه صلح را برای کشور تدوین کنند».
او افزود: «می‌خواهم از دولت نروژ و وزیر امور خارجه این کشور تشکر کنم که هیئت نمایندگی ما را پذیرفته است و از این تلاش صلح حمایت می‌کند، من به گفتگو و صلح باور دارم».
رئیس جمهور ونزوئلا همچنین گفت: «این هیئت نمایندگی با خبرهای خوش از نروژ باز می‌گردد، این مذاکرات برای دستیابی به توافق‌های صلح و هماهنگی بر پایه خوبی آغاز شده است و من حمایت همه مردم ونزوئلا را برای ادامه این مسیر صلح خواستار هستم».
باشگاه خبرنگاران جوان 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مادورو مذاکرات ملی ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس چندان دوست ندارد که در معرض سوالاتی با مضمون نقل و انتقالات قرار بگیرد و همچنین همیشه به نوعی قصد دارد فضای شکل گرفته پیرامون حساسیت برای تمدید قرارداد بازیکنان را به مسائل دلالی ربط بدهد اما خبرنگاران نیز ابایی از اینکه هر بار او را در این خصوص مورد پرسش قرار بدهند، ندارند.

او ضمن انتقاد از این سوالات، خبری جالب را در بین سطور جملات خود داشت، اینکه با پایان بازی پرسپولیس - سپاهان و کاهش فضای استرسی، مذاکرات رسمی برای تمدید قرارداد بازیکنان آغاز می‌شود.

درویش در این مورد گفت: ما گفتیم بهتر این است که در فضای کم استرس با بازیکنان صحبت کنیم و گفتیم بازی سپاهان تمام شود، بهتر است. همه بزرگان فوتبال آمدند و رفتند، پرسپولیس بوده و هست.

او البته سیاست خود را هم برای مذاکرات به نوعی شرح داد: اینطور نیست که پرسپولیس خواهش و تمنا کند، این همه بازیکن عاشق پرسپولیس هستند. همه این بازیکنانی که قراردادشان تمام شده هم اولویتشان پرسپولیس است. بعضی از این دلال‌ها فضایی را درست کردند که یک میلیون دلار و دو میلیون دلار به فلان بازیکن می‌دهیم اما از این خبرها نیست.

البته باتوجه به عدم تعیین تکلیف سرمربی فصل آینده پرسپولیس، شاید تمدید قرارداد با همه 10 بازیکنی که برای فصل آینده آزاد می‌شوند، چندان هم منطقی نباشد چرا که قرمزها تنها 19 جایگاه برای لیست بزرگسالان دارند که طبیعتا بخشی از آنها همین حالا در اختیار بازیکنانی است که برای فصل آینده نیز قرارداد خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا