Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرلشکر موسوی فرمانده قرارگاه ذوالفقار ارتش پس از ارائه گزارش فرماندهان از وضعیت و آمادگی نیروهای ارتش مستقر در مناطق مختلف، افزود: امروز بحمدلله تمامی یگانهای ارتش از آمادگی کامل روحی و رزمی برخوردارند و چنانچه دشمن مرتکب خطای محاسباتی و راهبردی شود پاسخ پشیمان کننده ای دریافت خواهد کرد.

سرلشکر موسوی خطاب به فرماندهان عالی رتبه ارتش ، گفت: در شرایط کنونی حفظ و ارتقاء هوشیاری و آمادگی یگان‌های ارتش ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و در مقابل تهدیدات دشمن بازدارنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح با اتکا به ایمان راسخ و برخورداری از تجربیات سال‌های اخیر و آموزش‌های نوین به قابلیت های مهم و قابل ملاحظه‌ای دست یافته‌اند و ملت غیور  و شریف ایران مطمئن باشند رزمندگان ارتش با حضور ایثارگرانه خود در صحنه، تا آخرین قطره خون از امنیت و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

در این جلسه فرمانده کل ارتش ضمن صدور دستورات لازم برای تداوم و ارتقای توان رزم در مناطق و همچنین استمرار بازدیدهای میدانی فرماندهان از مناطق حساس و انجام تمرینات لازم در حوزه ماموریتی، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره باید آمادگی خود را در هر شرایطی حفظ کند و ما به عنوان سربازان نظام باید همیشه آماده باشیم. 

در جلسه قرارگاه ذوالفقار، فرماندهان نیروهای تابعه ارتش گزارشی از وضعیت منطقه و بازدیدهای اخیر از سامانه‌های پدافندی ، پایگاه‌ها و مناطق دریایی، هوایی و همچنین تیپ های واکنش سریع ارائه کردند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قرارگاه ذوالفقار ارتش نیروهای ارتش ارتش نیروهای مسلح سامانه های پدافندی نیروهای مسلح امیر سرلشکر موسوی قرارگاه ذوالفقار ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است