Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:06:44 GMT

جدایی جلالی از نساجی قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۱۰۵۵

جدایی جلالی از نساجی قوت گرفت

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر‌هایی از داخل باشگاه نساجی مازندران مبنی بر جدایی مجید جلالی سرمربی این تیم و خداحافظی با شاگردانش به گوش می‌رسد.

جلالی که در روز‌های اخیر با عوامل باشگاه نساجی به خصوص مالکان دچار اختلاف شده بود، به نظر می‌رسد به دلیل همین اختلافات از جمع شاگردانش جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی با باشگاه نساجی تا پایان همین نیم فصل قرارداد داشته و به نظر می‌رسد شخصا تمایلی به حضور دوباره در این تیم ندارد چرا که در روز‌های گذشته دستیارانش، چون حمید مطهری مربی و فرهاد کوچک زاده سرپرست تیم با حکم فرهاد صنیعی فر یکی از مالکین این باشگاه، اخراج شده و از حضورشان در تمرینات تیم جلوگیری شده بود.

جلالی در اعتراض به این اتفاق در نشست خبری پیش از بازی با پیکان شرکت نکرد و در هتل محل استقرار تیم مانده بود و تا دقایقی مانده به بازی حاضر به ترک آنجا نبود. حتی وی وقتی برای بازی پیکان در ورزشگاه وطنی حضور یافت، به نشانه اعتراض ابتدا به سمت جایگاه هواداران رفت و مایل بود بازی را از آنجا تماشا کند.

این اتفاقات باعث شده تا مجید جلالی رغبتی برای ماندن نشان ندهد و در مصاحبه بعد از بازی با پیکان نیز از مدیریت باشگاه انتقاد کند. همچنین تا این لحظه نیز مالکان این باشگاه درخواستی برای تمدید قرارداد به وی ارائه نکرده اند؛ بنابراین به احتمال قوی آقا معلم از جمع شاگردان قائمشهری اش جدا خواهد شد و  مدیران این تیم باید به فکر جایگزینی برای او باشند.

بیشتر بخوانید:

جلالی قهر کرد / احتمال بازی نساجی بدون حضور سرمربی مقابل پیکان قوت گرفت

ممشلی: نساجی اگر خوش‌شانس بود جایگاه بهتری در جدول کسب می‌کرد / قرار داد من با نساجی رو به اتمام است

انتهای پیام/

جدایی جلالی از نساجی مازندران قطعی شد؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم

دیدار دو تیم پیکان و آلومینیوم با تک گل عارف حاجی‌عیدی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینیوم در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ مقابل هم صف‌آرایی کردند.

تک گل این دیدار را عارف حاجی‌عیدی در دقیقه ۸۳ به‌سود آلومینیوم به ثمر رساند.

خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم کد خبر 751208

دیگر خبرها

  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد