Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اشکذراز توافق دادگستری این شهرستان و اداره کتابخانه‌ها برای کاهش مجازات عمومی محکومان محاکم قضایی در صورت تأمین کتاب برای کتابخانه‌های عمومی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، ولی‌الله حفیظی، اظهارداشت: بسیاری از رفتارهای ناهنجار اجتماعی به دلیل دوری و بیگانگی فرد با دانش و آگاهی است و قرار گرفتن در هوای کتاب و مطالعه می‌تواند کمک شایانی به ارتقای سطح فرهنگ فرد و جامعه و کاهش چشمگیر جرایم در جامعه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توافق و هماهنگی صورت گرفته با دادگستری شهرستان اشکذر، مقرر شد محکومان محاکم قضایی با تهیه و خرید کتاب‌های موردنیاز کتابخانه‌های عمومی شهرستان، از امتیاز تخفیف مجازات عمومی برخوردار شوند.

حفیظی این اتفاق مبارک را سبب اشاعه فرهنگ کتابخوانی دانست وتصریح کرد: این‌گونه اتفاقات در کنار توجه به رشد بینش و آگاهی محکومان و زندانیان در بند می‌تواند دیدگاه آنان را به سبک زندگی گذشته‌شان تغییر دهد و با تغییر نگرش فرد به زندگی، به مرور شاهد آن خواهیم بود بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی از جامعه رخت برمی‌بندد.

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تأمین کتاب کاهش مجازات عمومی محکومان قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری محکومان متواری برابر دستور مرجع قضائی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این طرح با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی در نهایت ۱۲ محکوم غایب و متواری که تحت تعقیب مراجع قضائی بودند شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: دستگیری محکومان غایب و فراری و تحویل آنها به مراجع قضائی در کاهش جرایم شهرستان نقش مؤثری به همراه خواهد داشت و به همین جهت این رویه به صورت مستمر از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دنبال می‌شود.

کد خبر 6092208

دیگر خبرها

  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی