Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر ایرانی در سال اول حضورش در لیگ برتر انگلیس نتوانست توانایی های خود را نشان دهد.

طرفداری- علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی باشگاه برایتون در سال اول حضورش در لیگ برتر انگلیس نتوانست آن گونه که باید انتظارات را برآورده سازد ولی می خواهد از اکنون خود را برای سال بعد آماده سازد تا عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از brightonandhoveindependent، جهانبخش در این خصوص گفت:

همان طور که همه می دانند من پس از چند مسابقه ابتدایی فصل یک مصدومیت غیرمنتظره داشتم. این مرا مدتی از میادین دور کرد و سپس جام ملت های آسیا پیش آمد. همین مصدومیت باعث شد من برای مدتی از میادین دور باشم. در هفته های انتهایی فصل بازی کردم و پیشرفت داشتم و در واقع از حضور در زمین به نفع خودم استفاده کردم. سطح لیگ برتر واقعا بالاست و کاملا با لیگ های دیگر متفاوت است. برنامه ریزی ام برای فصل اولم در لیگ برتر مطابق میل پیش نرفت و انتظار بیشتری از خودم داشتم ولی به هر حال دیگر این گذشته است. امیدوارم پیش فصل خوبی را سپری کنم و سال بعد مفید تر ظاهر شوم زیرا از خودم انتظار بیشتری دارم و در واقع همه نیز مانند من انتظارات شان بالاست.

 وی در ادامه افزود:

وفق دادن با محیط جدید بسیار سخت بود زیرا فرهنگ و فوتبال انگلستان کاملا متفاوت است و هرگز چنین تجربه ای مانند این نداشته ام. شما به عنوان فوتبالیست مرتبا با پستی ها و بلندی های زیادی روبرو می شوید ولی من سعی کرده ام از تمام دقایق حضورم در اینجا لذت ببرم. البته این باعث رضایت من نیست و می دانم هواداران و مردم انتظار بیشتری از من دارند. می دانم دلیل حضورم در اینجا چیست و به همین دلیل انتظارات از خودم بالاست. باید بیشتر در زمین بازی کنم تا بهتر شوم و این بسیار اهمیت دارد. فصل آینده با انرژی دو برابر در زمین و البته ذهنیتی قوی تر حاضر خواهم شد. امیدوارم به تیمم کیفیت بیشتری اضافه کنم و نشان دهم چه توانایی هایی دارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش

فصل نقل‌وانتقالات تابستانی امسال فوتبال ایران، طوفانی خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پیشنهاد دو میلیون دلاری باشگاه ایرانی به «جهانبخش» نشان می‌دهد کورس تیم‌های متمول با ارقام نجومی آغاز شده و باید منتظر یک رقابت شدید مالی بین مالکان جدید استقلال و پرسپولیس باشیم.

به طور مثال شنیده شده که پتروشیمی خلیج فارس،  بودجه هزار میلیارد تومانی برای فصل آتی در نظز گرفته است!

حالا گفته شده که علیرضا جهانبخش هدف خرید چند تیم ایرانی است. او اولویتش برای فصل آینده باز هم حضور در اروپاست، اما دو باشگاه لیگ برتری هم با جهانبخش تماس گرفته و به او پیشنهاد داده‌اند. شایعه شده تراکتور با یحیی گل‌محمدی مشتری اول جهانبخش خواهد بود.

حتی یکی از این باشگاه‌ها به جهانبخش اعلام کرده اگر قراردادش را امضا کند، می‌تواند در ترکیه دلارهایش را تحویل بگیرد! پیشنهاد این باشگاه لیگ برتری به جهانبخش دو میلیون دلار یا حدود ۱۲۰ میلیارد تومان بوده است که رقم بالایی به حساب می‌‌آید و می‌تواند رکورد نقل و انتقالات در فوتبال ایران را بشکند. 

جواد نکونام هم در فصل جاری شدیدا به دنبال جذب علیرضا جهانبخش بود ولی این بازیکن به ایران نیامد. حالا باید دید در فصل جدید برنامه او چیست؟ 

بدون شک رقم پیشنهادی باشگاه‌های اروپایی به جهانبخش به مراتب کمتر از رقمی است که می‌تواند در ایران یا در کشورهای عربی بگیرد.

دیگر خبرها

  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • حال خوب| برآورده شدن آرزوی دختر کارآفرین