Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، خطبای جمعه لبنان این هفته در خطبه نماز جمعه تاکید کردند: هدف آمریکا از فشار علیه ایران، کشاندن آن به سمت میز مذاکره است، امّا کرامت ملت ایران اجازه نمی دهد که تسلیم آمریکا شود و امام خامنه ای نیز تاکید کردند که مذاکره با آمریکا سمّ کشنده است.

 

سید فضل الله: برخی به دنبال مشروعیت بخشیدن به رژیم صهیونیستی هستند

سید علی فضل الله امام جمعه بیروت در خطبه نماز جمعه به سالروز نکبت و تأسیس رژیم اسرائیل و آوارگی صد ها هزار نفر از ملت فلسطین اشاره کرد و گفت: اسرائیل تنها برای سلطه بر سرزمین فلسطین تأسیس نشده، بلکه تأسیس شده تا مایه نگرانی و سلطه گری در منطقه عربی و اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی کشور ها به دنبال این هستند که از طریق معامله قرن به این رژیم مشروعیت قانونی و بین المللی بدهند و به رویای ملت فلسطین در بازگشت به سرزمین خود پایان دهند.

سید فضل الله افزود: ما از ملت فلسطین می خواهیم که وحدت خود را تقویت کرده و ملت های عربی و اسلامی نیز باید در کنار آن بایستند.

وی اشاره کرد: آمریکا این روز ها به دنبال فشار علیه ایران است و ما پیش تر هشدار داده و هشدار می دهیم که این مسئله منجر به ایجاد نگرانی، آشوب و ناامنی در جهان می شود.

 

شیخ خطیب: تحریم های آمریکا علیه ایران محکوم به شکست است

شیخ علی خطیب نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان در خطبه نماز جمعه از اعراب و مسلمانان خواست که در راه حق حرکت کرده و از مسائل امت حمایت کنند و برای مقابله با استعمار و رژیم صهیونیستی به راه مقاومت متمسک شوند.

وی افزود: دستاورد های محور مقاومت با خون شهدا و صبر مجروحین و اسرا حاصل شده و معامله موسوم به معامله عصر محکوم به شکست است و پیروزی هم پیمان مجاهدین می باشد.

شیخ خطیب تاکید کرد: تحریم های مجرمانه آمریکا علیه ایران محکوم به شکست است و هرگز نخواهد توانست ایران را از حمایت مقاومت و یاری ملت فلسطین باز دارد.

وی ادامه داد: ایران، یاری حق، حفظ اسلام و یاری مستضعفین را شعار خود در راه مقاومت در برابر استعمار قرار داده است و با حکمت و شجاعت رهبر معظم انقلاب بر قدرت های شرور و ظلم پیروز خواهد شد.

 

شیخ نابلسی: آمریکا به دنبال تسلیم کردن ایران است، امّا ایران قابل تسلیم شدن نیست

شیخ صادق نابلسی در خطبه نماز جمعه گفت: آمریکا ایران را به جنگ تهدید می کند، امّا از آن می ترسد و تمام تلاش خود را می کند که ایران را دوباره به پای میز مذاکره بکشاند.

وی افزود: سیاسیت آمریکا، تسلیم کردن دشمنان خود است، امّا ایران قابل تسلیم شدن نیست و هر کس که در کاخ سفید گمان می کند که ایران به خاطر فشار اقتصادی و مالی عقب نشینی می کند، متوهم است.

 

شیخ دعموش: امام خامنه ای تاکید کردند که مذاکره با آمریکا سمّ کشنده است

شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله در خطبه نماز جمعه گفت: درگیری در منطقه بر اساس دو پروژه بزرگ برقرار است که اولین آن پایگاه آمریکا، رژیم اسرائیل و سازمان های وابسته آن در حاشیه خلیج فارس و دومی پایگاه جمهوری اسلامی ایران و هم پیمانان آن از کشور ها و جنبش های مقاومت است.

وی افزود: جنگ هایی که آمریکا و اسرائیل در منطقه به راه انداخته است، به ویژه جنگ 33 روزه در لبنان و جنگ علیه سوریه در جهت محاصره مقاومت و ایران بود.

شیخ دعموش تصریح کرد: محور مقاوم توانست پروژه آمریکایی را در منطقه و در سوریه ناکام گذارد، لذا آمریکا تلاش می کند از طریق تشدید علیه ایران، موازین درگیری را دگرگون کند و سلسله شکست ها را در منطقه متوقف سازد.

عضو ارشد حزب الله تاکید کرد: هدف آمریکا از فشار علیه ایران، کشاندن آن به سمت میز مذاکره است، امّا کرامت ملت ایران اجازه نمی دهد که تسلیم آمریکا شود و امام خامنه ای نیز تاکید کردند که مذاکره با آمریکا سمّ کشنده است.

 

شیخ حبلی: فلسطین ها ایمان دارند که هیچ راهی جز مقاومت ندارند

شیخ صهیب حبلی روحانی اهل سنت لبنان در خطبه نماز جمعه جنایت متجاوزان سعودی در صنعا که منجر به قربانی شدن ده ها نفر شده را محکوم کرد و گفت: آنچه بر وحشتناکی این جنایت می افزاید، این است که در ماه مبارک رمضان رخ داد و متأسفانه می بینیم که برخی به جای تقرب به خداوند برای خونریزی و جنایت تلاش می کنند.

وی اشاره کرد: ملت فلسطین در سالروز نکبت ثابت کرد که هرگز از مسئله بازگشت به فلسطین دست بر نمی دارند و به خاک فلسطین و پایتخت آن قدس متمسک هستند.

شیخ حبلی تصریح کرد: حوادث غزه نشان داد که فلسطینی ها ایمان دارند که راهی جز مقاومت و وحدت تا تحقق حق بازگشت و بیرون راندن اشغالگران ایمان دارند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است

اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه، ۴اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: با سلام و درود به ارواح پاک شهدا خصوصا، شهدا و شهدای راه حق و حقیقت و بخصوص شهدای فلسطین و غزه که در این مدت بعد ازعملیات طوفان الاقصی یعنی ۱۵ مهر سال گذشته، رژیم اشغالگر قدس بیش از ۳۴ هزار نفر از مردم غزه را به شهادت رساندند که ۴۰درصد از آن‌ها کودکان و مابقی از زنان و مردان بی‌‎پناه و مظلوم هستند که توسط جنایتکاران استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل به خاک و خون کشیده شدند.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به لطف خداوند بعد از عملیات شگفت‌انگیز و موفقیت‌آمیز رزمندگان حماس و مردم غزه و مقاومت ۲۰۰ روزه تا امروز و عدم موفقیت و ناامیدشدن و حقارت رژیم اشغالگر قدس با حمایت همه جانبه آمریکا مدعی دروغین حقوق بشر با کمک‌های بسیار زیاد خود به ارتش شکست خورده رژیم اشغالگر به علت استیصال و درماندگی و سردرگمی نتانیاهو و فرماندهانش دچار اشتباه بزرگی شد که دستور حمله به کنسولگری ایران در سوریه را صادر کرد که موجب شهادت سرداران عزیزمان زاهدی و رحیمی و یارانش شدند.

وی تصریح کرد: این اقدام عجولانه طبق قانون کنوانسیون سال ۱۹۶۱ سازمان ملل تجاوز به کشور مربوطه یعنی ایران عزیز بود فلذا حق ایران اسلامی عزیز این بود که اقدامات متقابل با اعلام صریح فرمانده معظم کل قوا به مردم سراسر کشور باید عملی می‌شد و با اینکه به ظاهر چند روز به تاخیر افتاد به لطف خداوند بزرگ در ساعات اولیه روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری با نام وعده صادق و با رمز یا رسول‌الله خوشبختانه توانمندی بالای اعضای جبهه مقاومت هر روز بیشتردر عمل نشان داده می‌شود به طوری که پنتاگون فرماندهی کامل را در جهت مقابله کردن و خنثی نمودن عملیات وعده صادق با بکارگیری تمام توان خود از جمله ۶ ناو ضدموشک در دریای سرخ و سیستم موشکی عربستان و امارات و حتی عربستان و ارتش آمریکا در منطقه غرب آسیا پهپاد‌هایی را به پرواز درآوردند تا مانع دستیابی ایران به اهداف خود شوند.

کوثری افزود: این‌ها که با رعب و وحشت گوش جهانیان را کر کرده بودند که فضای سرزمین اشغالی را با گنبد آهنین پوشش مطمئن داده اند و هیچ موشکی نمی‌تواند از این گنبد عبور کند دیدیم و دیدند که نه تنها یکی دو موشک بلکه بنابر اخبار رسیده ده‌ها موشک ایران اسلامی از این گنبد عبور کرد و به اهداف موردنظر اصابت و اهداف خود را منهدم کردند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: این عملیات آنچنان توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح خصوصا نیروی هوافضای سپاه بزرگترین عملیات ترکیبی پهپادی و انواع و اقسام موشکی با فرماندهی فرمانده معظم کل قوا که در یکی دو سال گذشته روزنامه آمریکایی یو اس‌ای دی تو دی به نقل از اندیشکده آمریکن یوتد پرایز نوشته بودند بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است که نقشه راه را می‌شناسد و مردم به او اعتماد آمیخته با اعتقاد دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، بیان کرد: بله هدایت، رهبری و راهنمایی جبهه مقاومت با این انسان الهی مدیر و مدبر است که همه ما فدایی این ابرحریف به نام ولایت فقیه هستیم، فلذا سر عقل آیید و دچار اشتباه دیگری نشوید و از این جنایت‌ها، نسل‌کشی‌ها و تجاوز‌ها دست بردارد و سرزمین فلسطین را به خود مردم فلسطین واگذارکنید و الا از این به بعد بدانید که اگر اشتباه و خطایی کنید قطعا عملیاتی به مراتب بزرگتر، پیچیده‌تر و با سلاح‌های مخرب‌تر علیه شما انجام می‌گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تقدیر و تشکر از فرمانده محترم فراجا و نیرو‌های در میدان جهت مقابله با دختران و خانم‌های فریب‌خورده درباره موضوع حجاب و عفاف که در قالب طرح نور انجام وظیفه می‌کنند به همه عزیزان خداقوت می‌گوییم و انشالله که موفق و موید باشید و ما هم از شما عزیزان حمایت می‌کنیم.

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است