Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@14:46:43 GMT

اردوی آماده‌سازی تیم ملی سه گانه کشور برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۱۳۱۲

اردوی آماده‌سازی تیم ملی سه گانه کشور برگزار شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه، اردوی آماده‌سازی تیم ملی سه گانه کشور در رده‌های جوانان، امید و بزرگسالان با حضور ورزشکاران منتخب و با همکاری هیات سه گانه استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز آغاز شد.

در این مرحله از اردوی تیم ملی، ورزشکاران انتخاب شده از طرف سرجیو سانتوز سرمربی تیم ملی زیر نظر مدیر فنی فدراسیون فرامرز رنجکش برنامه‌های آماده‌سازی مسابقات آسیایی را اجرا می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است مسابقات قهرمانی آسیا اواخر خرداد ماه سال جاری در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد که ورزشکاران می‌بایست پس از آخرین مرحله انتخابی تیم ملی در صورت دستیابی به رکوردهای ایده آل از نظر سرمربی پرتغالی جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قهرمانی آسیا خبرگزاری برنا فدراسیون سه گانه تیم ملی سه گانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: امسال بعد از وقفه‌ای ده ساله، این رقابت‌ها در چهارده شهرستان و منطقه استان آغاز شده است.
فرشید قاسمی افزود: این مسابقات در شهرستان‌ها و مناطق اقلید، سرچهان، ارسنجان، خرامه، سروستان، لارستان، داراب، فیروزآباد، اشکنان، ممسنی، بالاده، شیراز، سپیدان و قیروکارزین برگزار و یا در درحال برگزاری است.
قاسمی گفت: این مسابقات در دوازده رشته شامل: حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، گفتمان مهدوی، انشای نماز، مداحی، دعا خوانی و اذان برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مسابقات شیراز با حضور بیش از هزار و دویست دانش آموز دختر و پسر متوسطه اول و دوم نواحی چهارگانه شیراز و به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز به صورت جداگانه برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: به دلیل پهناور بودن استان، بین مرحله شهرستان و مرحله استانی مسابقات قران، یک مرحله به نام مرحله چهارده گانه ایجاد شده است تا دانش اموزان مستعد بیشتری در زمینه قرانی شناسایی شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: در این مرحله دانش اموزان مناطق همجوار با هم به رقابت می‌پردازند و در نهایت برترین آنها به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین