Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:03:35 GMT

اتحادیه اروپا رژیم جدید تحریم‌های سایبری را تصویب کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۱۴۴۲

اتحادیه اروپا رژیم جدید تحریم‌های سایبری را تصویب کرد

اتحادیه اروپا از این پس به صورت مستقیم هکرهای رایانه‌ای را تحریم و مجازات خواهد کرد. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، بر اساس توافقات جدید صورت گرفته بین دولت های اروپایی در روز جمعه، اتحادیه اروپا به صورت مستقیم اقدام به مجازات و تحریم هکرهای رایانه ای خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت های اروپایی بر سر یک مکانیسم جدید برای هدف قراردادن هکرها در سراسر جهان به توافق دست یافته اند. این مجازات ها شامل توقیف اموال و دارایی هکرها در اتحادیه اروپا و ممنوعیت سفر آنها به کشورهای اروپایی خواهد بود.

هکرها یک شبکه تلویزیونی رژیم اسرائیل را هک کردند«اطلاعات کاربران» هدف مشترک حملات هکری اخیروزیر کشور آلمان: نمی‌توانیم امنیت مطلق در برابر حملات هکری را وعده بدهیم

 

این رژیم جدید تحریم های سایبری با تلاش های دیپلماتیک بریتانیا و هلند به تصویب کشورهای عضو اتحادیه اروپا رسیده است. ایتالیا در ابتدا با این طرح مخالفت کرده بود. اقدامات جدید اتحادیه اروپا امکان مقابله سریع با حملات سایبری خرابکارانه را فراهم خواهد کرد.

جرمی هانت وزیر خارحه انگلیس در این باره گفت: این طرح جدید یک اقدام قاطع برای مقابله و جلوگیری از حملات سایبری در آینده خواهد بود.

این اقدام اتحادیه اروپا چند روز قبل از برگزاری انتخابات پارلمانی اروپا است و یک زنگ خطر علیه تلاش هایی است که قصد ضربه زدن به روند رای گیری در کشورهای اروپایی را داشته باشد.

مقام های غربی بارها روسیه را به دست داشتن در حملات سایبری متهم کرده اند. آمریکا بریتانیا و هلند خواستار تلاش گسترده کشورهای غربی برای مقابله با جنگ الکترونیک و حملات سایبری روسیه شده اند.

دیپلمات های اتحادیه اروپا و ناتو بر این باورند که چین و کره شمالی و همین طور روسیه، تجهیزات هکری پیشرفته ای را برای جاسوسی از کشورهای غربی و انجام حملات سایبری و هکری توسعه داده اند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ به سه دلیل!

گفتم: به یارو گفتند؛ مگر قرار نبود سوئیچ ماشینت را به پسرت بدهی که ما را به فلان جا برساند چرا ندادی؟! گفت؛ به سه دلیل.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: گفت: یکی از کارشناسان برجسته ترکیه در مصاحبه‌ای می‌گوید:

«‌ایران به اسرائیل حمله کرد و برخلاف رژیم‌های عقب‎افتاده منطقه، مردم غزه را تنها نگذاشت ولی مقامات و مطبوعات ترکیه و امیرنشین‌های عرب خفه‌خون گرفته‌اند و جانشان در می‌آید تا به ایران، آفرین بگویند و اردوغان هنوز بیانیه‌ای نداده است»!

گفتم: ایول داره! نان پدر و شیر مادر حلالش باد.

گفت: «میک والاس» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا هم در نشست علنی اتحادیه گفته است؛ «‌همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، هنوز جنایات اسرائیل را محکوم و تحریم نکرده، اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند»!

گفتم: درد و بلایش بخورد وسط ملاج سران اتحادیه اروپا و سران نوکرصفت برخی از کشورهای منطقه.

گفت: «‌استفن والت‌» استاد برجسته ‌هاروارد با استناد به خیزش گسترده مردم آمریکا و اروپا علیه جنایات صهیونیست‌ها نشان داده است که دوران حاکمیت لابی اسرائیل در آمریکا و اروپا پایان یافته است و «‌جان میر شایمر» استاد بلندآوازه دانشگاه شیکاگو هم می‌گوید؛ نسل‌های جدید غرب در حال قطع پای اسرائیل از آمریکا و اروپا هستند و معتقدند که صهیونیست‌ها همواره درباره همراهی خود با مردم آمریکا و اروپا دروغ گفته‌اند.

گفتم: به یارو گفتند؛ مگر قرار نبود سوئیچ ماشینت را به پسرت بدهی که ما را به فلان جا برساند چرا ندادی؟! گفت؛ به سه دلیل.

اول آن که پسرم گواهینامه ندارد! دوم این که من اصلاً ماشین ندارم! و سوم این که اصلاً پسر ندارم!

دیگر خبرها

  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • رای پارلمان اروپا به تضعیف قواعد زیست محیطی به نفع کشاورزان
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • بورل: درباره ایران باید جایی را برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • بورل: تحریم‌ها ایران را نمی‌ترساند
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می کند