Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@03:50:07 GMT

لزوم کیفیت بخشی طرح‌های عمرانی راهداری

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۱۴۸۱

لزوم کیفیت بخشی طرح‌های عمرانی راهداری

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی پناهنده در جمع روسا و کارکنان راهداری استان بر تسريع در اجرا، تجهيز و تكميل پروژه هاي نيمه تمام تاكيد كرد و اظهار داشت: همه ما وظيفه داريم براي عمران و آباداني و پيشرفت همه جانبه استان  و خدمتگذاري صادقانه به مردم با تمام توان اقدام کنیم.

وی دقت نظر و دلسوزی در اجرای طرح های عمرانی را مهم برشمرد و یادآور شد: همه ما وظیفه داریم فعالیت قانونی و اصلی خود را در عین متانت، صبر و مردمداری انجام دهیم به گونه ای که رضایت نسبی ارباب رجوع جلب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تأکید بر اینکه باید جان مردم در اولویت باشد، یادآور شد: تلاش مي كنيم با حمايت همه مسئولان استاني و سازمان مركزي به اهداف پيش بيني شده و اولویت های کاری كه ارائه خدمات مطلوب به مردم، ايمن سازي راه هاي مواصلاتي استان، كنترل و نظارت دقيق بر تردد و كاهش تلفات جاده اي است، دست يابيم.

وی در ادامه به جذب اعتبارات مورد نیاز این اداره کل در استان اشاره و خاطرنشان کرد:  به منظور تأمين اعتبارات مورد نياز، مسئولان استاني و رؤساي ادارات شهرستاني باید با حضور در شوراي برنامه‌ريزي توسعه استان و شهرستان نسبت به دريافت اعتبارات مورد نياز از استان تلاش كنند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: پناهنده راهداری همدان طرح های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳، با گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول (۱۰- ج) در خصوص اعتبارات استانی موافقت کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی، رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در توضیح این بخش،گفت: این جدول مربوط به اعتبارات استانی است که ریالی در آن تغییر نکرده است. در بخشی از جدول آمده که حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان به بودجه های جهادی اختصاص داده شود که به طور مساوی بین تمام استان‌ها تقسیم می شود.

کد خبر 6092737 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد