Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:08:34 GMT

نمایش نسخه‌ی ترمیم شده‌ی فیلم خسرو سینایی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۱۷۱۴

نمایش نسخه‌ی ترمیم شده‌ی فیلم خسرو سینایی

کانون فیلم خانه سینما، در برنامه آینده خود، نسخه ترمیم‌شده فیلم «در کوچه‌های عشق»، ساخته خسرو سینایی را به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش ایسنا،این فیلم، محصول ۱۳۶۹ است و تهیه، تدوین، موسیقی و کارگردانی آن با خسرو سینایی بوده و این بازی‌گران در فیلم ایفای نقش کرده‌اند: مهدی احمدی، یوسف جوکار، بهرام زندی، محمدابراهیم جعفری و حمیدفرخ‌نژاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«در کوچه‌های عشق»، داستان جوانی‌ست که در آغازجنگ همراه خانواده‌اش از آبادان مهاجرت کرده، پس از پایان جنگ با پدرش به آبادان برمی‌گردد. در میان ویرانی‌ها و در کوچه‌های خالی شهر، به دوستان کودکی و عشق قدیم و… می‌اندیشد و در نهایت، تصمیم به بازگشت قطعی می‌گیرد.

این برنامه در تاریخ یکشنبه، ۲۹ اردیبهشت، ساعت ۱۷ برگزار می شود و پس از نمایش فیلم، خسرو سینایی و شاهین شجری کهن درباره فیلم صحبت خواهند کرد.

حضور در برنامه‌های کانون فیلم خانه سینما برای همه آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی تهران، خیابان بهار جنوبی، خیابان سمنان، شماره ۲۹، خانه سینما، مراجعه کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا عطایی‌فر کارگردان کمدی-درام «توقف اتانازی» به همراه حسین کشفی‌اصل و آناهید ادبی بازیگران نمایش پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه مهمان برنامه رادیویی «تئاترشهر» شبکه رادیویی نمایش بودند.

نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر، از ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته است.

کارگردان و بازیگران نمایش از سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاترشهر مهمان برنامه رادیویی «تئاترشهر» شبکه رادیویی نمایش بودند.

این هنرمندان در تازه‌ترین برنامه رادیویی «تئاترشهر» ضمن معرفی بیشتر نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» به پرسش‌های مخاطبان و مجری برنامه درباره دیگر جزییات این تئاتر پاسخ دادند.

یعقوب ‌صباحی، حسین ‌کشفی‌اصل، علی خازنی، سامان ‌تیرانداز، آناهید ‌ادبی، علی حیدری، محمد ‌مغانی، محمدرضا معصومی، سارا ‌واحدنوعی، سهراب ‌گلدره، علیرضا ‌عرب، فاطمه ساکتی، پیام شیخ نوازجاهد و امیرحسین ‌امیری، بازیگرانی هستند که در این نمایش حضور دارند.

«توقف اتانازی»، یک کمدی-درام است که زندگی پنج نفر با مرگ را در صحنه تئاتر به تصویر می‌کشد.

برنامه رادیویی «تئاترشهر» به تهیه‌کنندگی و سردبیری علی بهرامی روزهای پنجشنبه هر هفته به صورت زنده و مستقیم از ساعت ۱۷ تا ۱۸ بعدازظهر از سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر راهی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت تیوال و گیشه تئاتر مراجعه کنند.

کد خبر 6088947 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • ببینید | خون‌شوری از کوچه‌ها
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست