Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-01@03:01:28 GMT

سریع قدم بزنید تا بیشتر عمر کنید

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۱۷۲۰

سریع قدم بزنید تا بیشتر عمر کنید

محققان در تحقیقات جدید خود اعلام کردند که افزایش سرعت پیاده روی می‌تواند روش ساده‌ای برای بهبود سلامت و کاهش خطر مرگ زودرس باشد.به گزارش بلاغ،محققان در مطالعات جدید خود مدعی هستند، افرادی که آهسته قدم می‌زنند نسبت به آنهایی که سریع‌تر راه می‌روند، عمر کوتاه‌تری دارند.

براساس گزارش «آسین‌ایج»، «تام یاتس» سرپرست این مطالعه گفت: یافته‌های ما می‌تواند به روشن شدن اهمیت ارتباط آمادگی جسمانی و وزن بدن بر روی میزان امید به زندگی افراد، کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارت دیگر، یافته‌ها نشان می‌دهند که آمادگی جسمانی بهترین شاخص امید به زندگی نسبت به شاخص توده بدنی است و جامعه را به سریع‌ قدم زدن تشویق می‌کند تا افراد سال‌های طولانی را به عمر خود اضافه کنند.

طبق این گزارش، سرعت تند به معنای پیاده‌روی با سرعت ۵ تا ۷ کیلومتر در ساعت است، که با عرق کردن و نفس نفس زدن همراه باشد؛  البته این میزان به آمادگی جسمانی هر فرد بستگی دارد.

گفتنی است؛ سال گذشته یاتس و تیم او نشان دادند که افراد میانسالی که آهسته قدم می‌زنند نسبت به دیگران بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی هستند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ضمن تأکید بر اهمیت کارها و اقدامات مجمع تقریب، آمادگی جامعه مدرسین برای همکاری با این مجمع را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری، دبیرکل این مجمع نیز تقریب مذاهب اسلامی را از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی – قدس سره – و رهبری معظم انقلاب – مد ظله العالی – عنوان کرد و ضمن ارائه گزارشی از تحولات جهان اسلام، برخی از برنامه‌های مجمع تقریب را تشریح کرد.

گزارش تصویری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت‌گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • فصل بیداری
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران