Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@15:30:41 GMT

بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه ایران اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۱۷۳۸

بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام نورزاده با بیان‌اینکه بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه ایران اسلامی است،گفت: باید با قدرت در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،« حجت‌الاسلام مجتبی نورزاد» در کارگاه گام دوم انقلاب اسلامی که با حضور روحانیون اهل تشیع و تسنن در محل سالن کنفرانس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد،اظهارکرد: بیانیه گام دوم انقلاب،بیانیه‌ای راهبردی در چهل سال دوم انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گیلان افزود: این بیانیه راهگشا، امیدبخش و بصیرت‌آفرین در چهل سال دوم انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان‌اینکه بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه ایران اسلامی است تصریح‌کرد: این بیانیه سرآغازی برای شروعی تازه در چهل سالگی انقلاب است.

 

حجت‌الاسلام نورزاده بیانیه رهبر معظم انقلاب را نقشه راه ۴۰ سال آینده جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان‌کرد: باید با قدرت در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنیم.

 

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تصریح‌کرد: با لطف و عنایت خداوند و حمایت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در طول ۴۰ سال قبل، اقدامات خوبی در کشور صورت گرفته است.

 

حجت‌الاسلام نورزاده با بیان‌اینکه براساس فرموده‌ مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب جوانان سکانداران اقتدار و پیشرفت کشور و نظام هستند گفت: جوان‌گرایی یکی از اصلی‌ترین اهداف گام دوم انقلاب است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان قرآن قرآن کریم ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان خراسان جنوبي جشن گلریزان مصلی نمایشگاه قرآن نماز جمعه چراغ راه ایران اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات جهاد سازندگی ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پیام سردار حسین زارع کمالی به مناسبت هفته بسیج سازندگی آمده است: به یقین، بسیج سازندگی یکی از دستاورد‌ها و افتخارات عظیم انقلاب اسلامی ایران است که با دستور مستقیم امام حکیم این انقلاب، خمینی کبیر، پا به عرصه خدمتگزاری نهاد.

نهادی برخاسته از دل انقلاب، فرهنگ اصیل ایرانی و نیروی انسانی متعهد و متخصص.

این جریان پویا و ارزشمند، در طول سالیان متمادی توانسته با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی، خدماتی ماندگار را ثبت نماید و حتی در بسیاری از موارد، در مقایسه با فعالیت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های متولی نیز دستاورد‌های ویژه‌ای را ارائه نموده است؛ این امر نشان از اخلاص و مدیریت مردمانی دارد که در هر برهه از زمان، جسم و جان خویش را در مسیر فتح قله‌های افتخار ایران اسلامی عزیز تقدیم میدارند.

بر خود لازم می‌دانم که هفته بسیج سازندگی را به تمام نیرو‌های مخلص، مستعد و پرتلاش بسیج مردمی، بخصوص جهادگران دریادل استان دارالعلم و دارالعباده یزد تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای شما بزرگواران، خدمتگزاری در سپاه امام عصر (عج) را مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند