Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، مسعود شریعتی در نشست با روسا ، دبیران و نایب رئیس بانوان هیات ورزشی استان یزد گفت: افتخاری است که نصیب من شده تا خدمتگزار ورزش استان یزد باشم و افتخار می کنم برای خدمت به مردم چراکه استان یزد دارای پتانسیل و ظرفیت های خوبی است و می توانیم با همکاری و کمک هم برای اعتلا و توسعه ی ورزش استان گام برداریم و باید از همه ظرفیت های موجود بهره لازم را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از رویدادهای مهم و حائز اهمیت پیش رو المپیاد استعدادهای برتر است که سال گذشته با عملکردی فوق العاده بالاتر از استان های پرجمعیت و مدعی توانستیم در رده ششم قرار بگیریم که برای ارتقاء این جایگاه نیاز به کار و تلاش مضاعف است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: قطعا امسال رقابتی سخت تر از سال گذشته در المپیاد استعدادهای برتر خواهیم داشت و برای همین نیاز است با برنامه ریزی و تلاش زمینه درخشش دوباره ورزشکاران را فراهم کنیم.

شریعتی تاکید کرد: یکی از نکات مهم رها نکردن ورزشکارانی است که در المپیاد استعدادهای برتر خوش درخشیدند و هیات ها باید مستعدین را زیرنظر داشته و قهرمان پروری را با جدیت دنبال کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سند توسعه ورزش راهبرد و چشم انداز ورزش استان است خاطرنشان کرد: بعضی از هیات های ورزش با توجه به گذشت دو ماه از سال جدید هنوز برنامه عملیاتی و تقویم سالیانه خود را ارائه نکردند که انتظار میرود روسا و دبیران هیات های ورزشی نسبت به ارائه آن اقدام کنند.

وی بیان داشت: وقتی مسئولیتی را پذیرفتیم وظیفه داریم تلاش کنیم و نسبت به رفع مسائل و مشکلات موجود اقدام نموده و جوابگوی جامعه هدف خود باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد  با اشاره به اینکه برای اعتلا و پیشرفت ورزش استان به یک کار تیمی و گروهی نیاز است گفت: هیئت های ورزشی طبق یک برنامه ورزشی، موضوع استعدادیابی ،و آموزش،ورزش همگانی،ورزش قهرمانی و ورزش بانوان و میزبانی مسابقات را در اولویت کار خود قرار دهند و با فدراسیون ها نیز بیش از پیش ارتباط و تعامل در جهت توسعه ورزش استان برقرار کنید.

شریعتی در ادامه بر توجه به ورزش بانوان تاکید و اضافه کرد: ورزش بانوان باید مورد توجه و جزء اولویت های هیات های ورزشی باشد و مسئولین هیات ها موظفند 30 درصد از بودجه های تخصیص به هیات ها به بحث بانوان اختصاص دهند و قطعا هزینه های مضاعف و جداگانه برای ورزش بانوان در نظر گرفته می شود که امیدوارم در رونق و توسعه ورزش بانوان گام بلندی برداشته شود.

وی در ادامه به نقش بی بدیل و محوری روابط عمومی ها در هیات های ورزشی گفت: روابط عمومی ها می توانند در انعکاس عملکرد ورزش استان نقش مهمی داشته باشند و شیوه و روش اطلاع رسانی اخبار ورزشی باید به گونه ای طراحی شود که در جامعه نفوذ کند و اثرگذاری آن بر مردم مشهود باشد از این رو تقویت روابط عمومی ها در چهار حیطه ورزشی تعلیم و تربیتی، همگانی، حرفه ای و قهرمانی حائز اهمیت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پایان ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با کمک و همکاری همه ورزش استان را به جایگاهی که لایق است برسانیم زیرا جامعه و جوانان ما نیاز به شور و نشاط دارند.

در این نشست سیداحمد هاشمی معاون توسعه ورزش این اداره کل گزارش  و توضیحاتی در خصوص تقویم سالیانه ، ارزیابی هیات های ورزشی ، بیمه ورزشکاران سازمان یافته و المپیاد استعدادهای برتر ارائه کرد.

روسا، دبیران و نایب رئیس بانوان هیات های ورزشی هم به بیان سوالات ، مسائل و مشکلات خود در حوزه های مختلف پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه مدیرکل ورزش و جوانان معاون ورزش و جوانان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی در ۳ حوزه ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، رباتیک، فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

ورزش‌‎های دیجیتال و فیجیتال در ۳ سطح /دانشگاهی، استانی و ملی

۱- دیجیتال «فیفا ۲۰۲۴، E-football»،

۲- فیجیتال «مینی فوتبال فیجیتال، مینی بسکتبال فیجیتال»

۳- حرکتی «kinect» «دوچرخه سواری، تنیس، تنیس روی میز، رزمی»

ورزش‌های رباتیک در ۲ سطح / استانی، ملی/

۱- مسابقات ربات‌های واقعی «مسابقه خودرو‌های خودران، مسابقه فوتبال اندازه کوچک، مسابقه دوی ربات‌های انسان نما»

۲- مسابقات شبیه سازی «مسابقه شبیه سازی فوتبال ۳ بعدی، مسابقه شبیه سازی خودرو‌های خودران»

۳- مسابقات لیگ نوآوری و خلاقیت «طراحی و ساخت ربات‌های صخره نورد، شناگرو ایده‌های آزاد»

فناوری و نوآوری در ورزش

۱- تحلیل‌های عملکردی در سطح ملی «تحلیل داوری صحنه‌های ورزشی، پیش‌بینی درصد مالکیت توپ در مسابقه، تحلیل بیومکانیکی و آسیب شناسی فعالیت ورزشی»

۲- طراحی و برنامه‌نویسی در دو سطح استانی و ملی «طراحی اپلیکیشن ورزشی، طراحی صنعتی محصول ورزش، شبیه سازی الکترونیکی ابزار ارزیابی در ورزش»

گفتنی است؛ ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی با امکان ثبت‌نام کلیه دانشجویان از تمام رشته‌ها و دانشگاه‌های سراسر کشور از ۲۷ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس Setav.ir/stso نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی