Web Analytics Made Easy - Statcounter


 

 

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، فریدون همتی، در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان هرمزگان با اشاره به عملکرد میز خدمت در دستگاه‌های دولتی و عمومی در هرمزگان، عنوان کرد: ارائه خدمت به مردم در استان از چهار طریق میز خدمت حضوری، میز خدمت الکترونیکی، دفاتر خدمات عمومی و پیشخوان دولت و خدمات جامع استانی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روند ارائه خدمات از طریق این چهار روش توسط دستگاه‌های اجرایی به طور منظم تحت نظارت و ارزیابی قرار دارد و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم، مردم با سهولت خدمات را دریافت و تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی نیز در ادارات و دستگاه‌های اجرایی رعایت شود و تحقق یابد.

استاندار هرمزگان افزود: اداره کل بازرسی استانداری هرمزگان و کمیته نظارت میز خدمت استان به طور سرزده روند ارائه خدمات توسط دستگاه‌ها را تحت نظارت و بازدید قرار می‌دهند تا دستگاه‌ها وظیفه خود در راستای خدمت رسانی به مردم را به شکل مناسبی انجام دهند.

همتی تصریح کرد: مردم در شهرستان‌های استان می‌توانند به دستگاه‌ها و ادارات شهرستانی و همچنین مراکز خدماتی موجود در شهرها و روستاهای مختلف مراجعه و درخواست خود را ارائه و پاسخ لازم را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر در دستگاهی ضعف و مشکلی در راستای ارائه خدمت و پاسخگویی وجود دارد، مردم می‌توانند آن را به شکل مکتوب به بازرسی استانداری گزارش دهند و قطعاً این موارد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و ما دستگاه مورد نظر را ملزم خواهیم کرد که فرآیند کار خود را اصلاح کند.

استاندار هرمزگان در ادامه به وضعیت نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی دولتی، عمومی و شرکت‌های دولتی در استان اشاره کرد و بیان داشت: در مجموع ۷۳ هزار نفر نیرو در دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان مشغول به کار هستند که از این تعداد حدود ۴۰۰ نفر از خانواده معظم شهدا است.

همتی اظهار داشت: تجزیه و تحلیل نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان بیانگر جوان و تحصیل کرده بودن نظام اداری استان است که این امر می‌تواند منشأ تحولات خوبی برای هرمزگان باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

آقای موسوی اظهار داشت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند