Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان بلژیکی رئال مادرید معتقد است فشارهایی که در این تیم روی او وجود دارد، باعث پیشرفتش می شود.

طرفداری - تیبو کورتوا در اولین فصل حضورش در سانتیاگو برنابئو، لحظات سختی را پشت سر گذاشته است. نه تنها او بلکه کل ترکیب رئال مادرید، فصلی کم فروغ و ناامید کننده را سپری کردند. با این حال، از زمان بازگشت دوباره زین الدین زیدان به نیمکت لوس بلانکوس، طرفداران این تیم با نگاهی امیدوارانه به فصل آینده می نگرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش Goal، کورتوا اما، عنوان کرد که فشار سانتیاگو برنابئو باعث می شود که بیشتر پیشرفت کند. دروازه بان بلژیکی سابق چلسی که در تابستان گذشته و پس از نمایش های تحسین برانگیز در جام جهانی 2018 روسیه، به رئال مادرید پیوست، در اولین فصل حضور در دروازه کهکشانی ها، فشار های زیادی را تحمل کرده است. کورتوا در این فصل در 27 بازی در رقابت های لالیگا برای رئال مادرید به میدان رفته است. با این حال، او پس از جایگزینی زیدان با سولاری، شرایط مساعدی نداشت و سرمربی فرانسوی رئال مادرید، در روز های اول حضور دوباره اش روی نیمکت این تیم، کیلور ناواس را در اکثر بازی ها به کورتوا ترجیح می داد. دروازه بان 27 ساله رئال مادرید اما، پس از گذشت مدتی از حضور زیدان، جایگاه اش را در تیم او پیدا کرده است. رئال مادرید در این روزها آمار ناامید کننده ای داشته و تنها در 3 بازی از 8 بازی اخیر، به پیروزی رسیده است. فصل ناامید کننده کهکشانی ها روز یکشنبه (19 می) و با بازی مقابل رئال بتیس، به پایان خواهد رسید. با این حال، کورتوا اظهار داشت استرس بازی کردن در مقابل طرفداران در سانتیاگو برنابئو که از او انتظار بازی خوبی را دارند، باعث پیشرفتش می شود. او در گفت و گویی با Codere، اظهار داشت:

خوب خواهد بود که با کسب یک پیروزی و خوشحال کردن هوادارانمان، فصل را به پایان برسانیم و به تعطیلات برویم. با عشق و علاقه در تمرینات حاضر می شویم چرا که می دانیم فصل خوبی نداشتیم و باید پیشرفت کنیم. ما سخت تمرین می کنیم که برای فصل آینده آماده باشیم. بازی کردن در سانتیاگو برنابئو یک رویاست و از چهارچوب دروازه که به ورزشگاه نگاه می کنم، نمای بسیار زیبایی را می بینم. جو ورزشگاه باعث افزایش هیجان و میل بیشتر، برای بهتر بازی کردن می شود. فشاری که در ورزشگاه احساس می شود را دوست دارم و دوست دارم که در جوی اینچنینی بازی کنم. از هواداران می خواهم به حمایت هایشان ادامه بدهند. ما می دانیم که فصل خوبی را نداشتیم، اما در فصل آینده برای کسب همه جام ها، تلاش خواهیم کرد. 

رئال مادرید فارغ از نتیجه بازی هفته آخر مقابل رئال بتیس، فصل را در رتبه سوم به پایان خواهد رساند. گزارش ها حاکی از این است که فصل آینده، تغییرات بسیار زیادی را در ترکیب تیم زیدان شاهد خواهیم بود.

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد

دروازه‌بان رئال مادرید به ادعای بارسلونا پاسخ داد.

طرفداری | دروازه‌بان اوکراینی رئال مادرید برای اولین بار در مورد صحنه جنجالی ال‌کلاسیکو صحبت کرده است.

مهم‌ترین اتفاق ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا در استادیوم برنابئو، بدون هیچ تردیدی مربوط به اواسط نیمه اول این مسابقه می‌شود؛ جایی که لامین یامال ضربه‌ای به سمت دروازه رئال مادرید شلیک کرد که لونین آن توپ را برگشت داد. بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی بارسلونا اعتقاد دارند که آن توپ وارد دروازه رئال مادرید شده و داور گل آنها را دزدیده است. این موضوع حتی باعث شد تا خوان لاپورتا هم در بیانیه‌ای آتشین خواستار بررسی این صحنه شده و در صورت اثبات ادعای آنها این مسابقه دوباره تکرار شود. صحبتی که البته با مخالفت کمیته داوران اسپانیا روبرو شد و آنها گفتند که هیچ تصویر یا فیلمی در اختیار هیچ باشگاهی از جمله بارسلونا قرار نمی‌دهند.

آندری لونین که به همراه یامال یکی از چهره‌های شاخص این مسابقه بود در سوالی در رابطه با اینکه آیا توپ بازیکن بارسلونا از خط رد و گل شده است، صحبت کرد و سکوت‌اش را شکست.

توپ لامین یامال گل شد؟

نه.

اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟ کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!