Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:07:04 GMT

توزیع لاستیک در کشور سیستمی می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۲۴۰۳

توزیع لاستیک در کشور سیستمی می شود

عبدالهاشم حسن نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با آغاز توزیع سیستمی لاستیک، اطلاعات رانندگان خودروهای سنگین پیمایش شده و با توجه به آن توزیع سوخت و لاستیک انجام خواهد شد.

وی افزود: برای توزیع لاستیک در روش سیستمی، نیاز استان‌ها با توجه به میزان بار تولید شده، نگهداری و حمل این بارها، همچنین تعداد ناوگان هر استان مورد توجه قرار می‌گیرد و با توجه به این نیازها، توزیع صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بیان کرد: علاوه بر موارد ذکر شده، در توزیع سیستمی، سایز لاستیک نیز با توجه به شرایط و نیاز استان‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته رانندگان ناوگان سنگین با مشکلاتی از جمله عدم تأمین لاستیک روبه‌رو بودند.

بر همین اساس خبری مبنی بر اجرای طرحی با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور از خردادماه منتشر شد که در قالب این طرح، «سامانه جامع تجارت متعلق به وزارت صمت»، «سامانه توزیع لاستیک متعلق به سازمان راهداری» و «سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل درون شهری و حومه متعلق به وزارت کشور» به یکدیگر متصل می‌شوند و به این ترتیب، زنجیره توزیع تایر سنگین از حلقه واردکننده-تولیدکننده تا حلقه مصرف‌کننده نهایی کاملاً شفاف می‌شود.

کد خبر 4619458

منبع: مهر

کلیدواژه: سامانه جامع تجارت وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای لاستیک اتومبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین درخشان غروب پنج شنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی سالن جلسات هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تخصیص مطلوب‌تر اعتبارات این جمعیت از درخواست‌های مهم هلال احمر است، ابراز داشت: با توجه به عبور سالانه میلیون‌ها مسافر و زائر از استان سمنان برای ارائه خدمات به ویژه در حوزه سوانح جاده‌ای می‌طلبد تا امکانات بیشتری در اختیار این جمعیت قرار گیرد.

وی ضمن بیان اینکه هزینه کرد در هلال احمر سرمایه گذاری در آینده‌ای که نفع عمومی را به همراه دارد، افزود: انتظار می‌رود در مواد سازی دارایی‌ها مجموعه هلال احمر نیز دیده شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه برگزاری کنگره شهدای امدادگر یکی از اقدامات مهم طی سال جاری است، ابراز داشت: با توجه به برگزاری مراسم یادبود ۱۱۶ شهید خرداد ماه سال جاری از مسئولان استان انتظار می‌رود همکاری لازم را داشته باشند.

درخشان در ادامه تصریح کرد: توسعه و تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات، برگزاری دوره آموزشی ارتباطات در حوادث و سوانح و کنفرانس در حوزه کاهش تصادفات رانندگی مهمترین اقدامات پیش رو برای سال جاری است.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حرکت در راستای حل مشکلات اصلی استان، تصادفات، مدیریت تنش آبی و جمعیت در دستور کار هلال احمر استان قرار گرفته است.

کد خبر 6088687

دیگر خبرها

  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز