Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@23:47:42 GMT

برپایی بازارچه رمضان در بوستان کوهسنگی مشهد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۲۸۶۱

برپایی بازارچه رمضان در بوستان کوهسنگی مشهد

شهردار منطقه ۸ مشهد گفت: با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ کارآفرینی و مشاغل خانگی و کمک به اقتصاد خانواده‌های نیازمند بازارچه رمضان در بوستان کوهسنگی مشهد راه‌اندازی شد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حجت فرقانی با اشاره به برپایی بازارچه رمضان در بوستان کوهسنگی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی، بیان داشت: بازارچه رمضان در راستای تعاملات بین سازمانی و با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ کار آفرینی برپا گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ماه پرخیر و برکت رمضان و در حاشیه برگزاری مراسم قرآن بهار جانها، با هدف آشنایی مردم مومن و خداجو با وضع محرومان و مشارکت آنان در کمک به فقرا و نیازمندان بازارچه خیریه رمضان برگزار می‌شود.

فرقانی ضمن اعلام و تشریح فعالیت‌های فرهنگی این منطقه در ماه مبارک رمضان و دایر کردن بازارچه نیکوکاری رمضان افزود: در این بازارچه محصولات و دستاوردهای مددجویان کمیته امداد در معرض نمایش و فروش قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: رسیدگی به حال محرومان، آشنایی با فعالیت‌های خودکفایی و اشتغال مددجویان، ارائه خدمات مددکاری و اشتغال، کمک به امر ازدواج مددجویان، اجرای طرح اکرام و حامی‌یابی برای ایتام، کمک به امور فرهنگی آنان و اطعام و افطاری محرومان از دیگر برنامه‌های جشن رمضان و بازارچه نیکوکاری است.

فرقانی ادامه داد: این بازارچه شامل ۴۵ غرفه است که ۳۲ غرفه آن مربوط به مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد استان و مابقی مربوط به بسیجیان است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی بازارچه رمضان بوستان کوهسنگی کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۷ شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح‌های عمرانی سطح منطقه ۷، اجرای بوستان پنج هکتاری بانوان طُرق است که نقش زیادی در ارتقای نشاط و شادابی بانوان منطقه خواهد داشت.    مجید وحدتی پور افزود: این طرح هم اکنون پیشرفت ۴۶ درصدی داشته و امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.   وی ادامه داد: شهرداری منطقه به طور جدی پیگیر تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بود و سال گذشته نیز ۱۷ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده بود.   وحدتی پور ابراز امیدواری کرد با اهتمام مضاعف و تخصیص و تامین اعتبارات، تا پایان امسال از این طرح مهم فضای سبز منطقه، بهره برداری و گام موثری برای بانوان مشهدی برداشته شود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود