Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از سایت «brightonandhoveindependent» ،علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی برایتون گفت: باید صادقانه بگویم من در این فصل فراز و نشیب‌های زیادی داشتم. در ابتدا تلاش کردم که در نزدیکترین زمان ممکن به تیم ملحق شوم. همه می‌دانند که من فقط چند بازی انجام دادم و به صورت غیرمنتظره مصدوم شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مصدومیت مدت‌ها من را از میادین دور کرد. بعد از دوران مصدومیت هم به جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ رفتم.

وی افزود: لیگ برتر انگلیس لیگ بسیار سطح بالا و خوبی است. فصل آن طور که برنامه ریزی کرده بودم به پایان نرسد، چون من از خودم انتظار بیشتری داشتم. امیدوارم در اردوی پیش از فصل به بهترین آمادگی برسم تا فصل جدید فصل بهتری برای باشد. واقعا سخت است که شما در یک محیط جدید و فرهنگی متفاوت باشید و بهترین عملکرد را داشته باشید. در این فصل فراز و نشیب‌های زیادی داشتم، ولی از دقایقی که برای تیم بازی کردم لذت بردم. البته این عملکرد من باعث رضایت من، هواداران و همه نشد و باید بهتر از این‌ها عمل کنم.

هافبک ایرانی برایتون ادامه داد: دلیل حضورم در لیگ جزیره را می‌دانم و از خودم انتظار زیادی دارم. من در این فصل تلاش کردم تا بیشتر برای تیم بازی کنم، اما این اتفاق در این فصل رخ نداد. در فصل آینده با انرژی مضاعف حضور پیدا می‌کنم. امیدوارم به تیم کمک کنم تا نتایج بهتری کسب کند. من بازی‌هایی نیز داشتم که از آن لذت بردم، اما در حالت کلی از عملکردم راضی نیستم. تیم برایتون فصل بدی را پشت سر نگذاشت فقط در ۸ بازی پایانی برخی امور بر وفق مراد نبود و تیم افت کرد.

جهانبخش در پایان گفت: ما در این فصل امتیازات زیادی را از دست دادیم و این باعث شد تا در دو بازی پایانی لیگ دچار سختی شویم، اما خوشبختانه در لیگ جزیره ماندیم. ما باید برای فصل آینده برنامه ریزی کنیم، چون فصل سخت تری پیش رو داریم. با تمام قوا برای فصل جدید تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی برایتون تابستان گذشته با مبلغ ۱۷ میلیون پوند از آلکمار هلند به لیگ برتر انگلیس منتقل شد، ولی عملکرد خوبی در اولین فصل حضورش در لیگ جزیره نداشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد

علیرضا جهانبخش ملی‌پوش فوتبال ایران به جمع ۱۰۰ تایی‌های باشگاه فاینورد پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدار تیم‌های فاینورد و زووله از هفته سی‌ودوم رقابت‌های فوتبال اردیویسه هلند از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه یکشنبه شب برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۵ بر صفر فاینورد به پایان رسید.

علیرضا جهانبخش، بازیکن ملی‌پوش فاینورد همچون دیدارهای اخیر در ترکیب اصلی حضور نداشت اما از دقیقه ۵۷ به زمین آمد.

پس از پیروزی فاینورد، باشگاه هلندی از علیرضا جهانبخش به علت انجام ۱۰۰ بازی با پیراهن این تیم تقدیر کرد. جهانبخش سابقه بازی در تیم‌های برایتون، آ.زد آلکمار و ان‌ئی‌سی را در کارنامه خود دارد.

این مهاجم ایرانی در سال ۲۰۲۱ از برایتون به هلند آمد و از آن زمان تاکنون ۱۰۴ بازی با پیراهن فاینورد انجام داده است. جهانبخش احتمالا در پایان فصل از فاینورد جدا خواهد شد و پیشنهاداتی از لیگ برتر ایران و چند کشور عربی دارد.

دیگر خبرها

  • اسفندیار: هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • می‌ترسم جنگ تمام شود و این زندگی ادامه داشته باشد!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!