Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:32:04 GMT

افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق شامل معلمان ماده ۲۸ نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۳۰۸۰

افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق شامل معلمان ماده ۲۸ نمی‌شود

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت اموزش و پرورش گفت: معلمان ماده ۲۸ مشمول افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق نمی‌شوند چون درحال تحصیل هستند و این رقم فقط مشمول معلمان شاغل و رسمی و پیمانی است. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

علی الهیار ترکمن در گفت‌وگو  با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره چرایی افزایش نیافتن 400 هزار تومان حقوق معلمان جدیدالاستخدام یعنی ماده 28 اظهار کرد: این افراد معلم نیستند و هم اکنون دوره آموزشی را طی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی نمایندگان مجلس تشکیکی را ایجاد می‌کنند گفت: افرادی که تحت عنوان ماده 28 استخدام شده اند در حال تحصیل هستند و شاغل نشده اند و مصوبه مجلس در این رابطه نیز تصریح دارد.

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: دقیقا براساس مصوبه دولت عمل کردیم و اگر به زعم نمایندگان مجلس این مصوبه اشکال دارد باید با تعاملی که با دولت دارند مصوبه را باطل کنند یا آن را اصلاح کنند مادامی که این مصوبه برقرار است مفاد آن مشخص است و ما به عنوان یک دستگاه اجرایی مکلفیم که مفاد مصوبه و بخشنامه ابلاغی دولت را رعایت کنیم.

ترکمن در پاسخ به این پرسش که 400 هزار تومان مشمول معلمان ماده 28 نمی شود گفت: این 400 هزار تومان فقط مشمول معلمان شاغل رسمی و پیمانی می شود و شامل دانشجو معلمان، ماده 28 و سرباز معلمان نمی‌شود چون اشل‌های آنها فرق دارد و در بخشنامه تصریح شده است.

به گزارش تسنیم، پیش از این پیگیری خبرنگار تسنیم از وزارت آموزش و پرورش این نتیجه را داشت که در صدور احکام معلمان جدیدالورود اشتباهاتی انجام شده که طی این هفته اصلاح شده و آنها نیز مشمول افزایش حقوق 400 هزار تومانی می‌شوند.

اعتراض معلمان به عدم افزایش 400 هزار تومانی حقوق + سند

انتهای پیام/

R1014132/P1014142/S2,22/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت

آفتاب‌‌نیوز :

طحان نظیف درباره مصوبه مجلس برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: ما نسبت به این موضوع ایرادی نداشتیم و تایید آن را قبلاً اعلام کردیم، اما ما درباره لایحه برنامه هفتم ایرادات و ابهامات دیگری داشتیم که در حال رفت و آمد میان مجلس و شورای نگهبان است و پس از رفع این ایرادات لایحه به طور کامل ابلاغ می‌شود.

وی گفت: طبق مفاد این مصوبه نیز قانون برنامه هفتم از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم‌الاجرا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی
  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی برگشت
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت