Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ غلامحسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان در گفتگو با خبرنگار بسیج از پیشرفت 80 درصدی استخر شهرستان فراهان خبر داد؛گفت : استخر شهرستان فراهان به صورت خیر ساز بنا شده و فارغ از اعتبارات ملی و استانی است که امیدواریم با حمایت مسئولین این پروژه شهریور ماه سال جاری به اتمام برسد و شاهد افتتاح این استخر در شهرستان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شهرستان فراهان اسپانسر مناسب وجود ندارد، تصریح کرد: بعضی از اسپانسرها وقت و هزینه بیشتری در بخش درمان می کنند و نیازمند فرهنگ سازی است تا آنها در راستای فعالیت در حوزه ورزش و نشاط اجتماعی نیز حمایت مالی داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان گفت: 21 هیات ورزشی در سطح شهرستان فراهان فعالیت می کنند که امیدواریم در سال جاری فعالیت این هیات ها بیشتر شود.

وی در ادامه افزود : شهرستان فراهان در سال 97 بیش از 1150 نفر ورزشکار آقا و بانو در شهرستان ساماندهی شده که وضعیت مناسبی داشته است و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب در سال 98 و حمایت مسئولان پیشرفت قابل توجهی در این بخش را داشته باشیم.

غلامحسینی با اشاره به مشکلات پیش روی ورزش شهرستان فراهان گفت:کمک هایی از سوی مسئولان استان و شهرستان به هیات های ورزشی صورت پذیرفته است  امیدواریم این کمک ها ادامه دار باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان با بیان اینکه در سال های ۹۶ و ۹۷ تنها ۸ خانه ورزش روستایی در این شهرستان راه اندازی شده است ، تصریح کرد: با کمک دهیاران ۷ خانه ورزش تجهیز و راه اندازی شد .

وی در ادامه افزود: متاسفانه خانه ورزش مجدآباد کهنه بعلت نداشتن مکان مورد نیاز هنوز راه اندازی نشده است اما با تجهیز و راه اندازی این خانه های ورزشی در سطح روستاها امکان تحول در ورزش شهرستان روی داده است که نوید بخش استعداد های ورزشی استکه امیدواریم در سال جاری خانه های ورزش روستایی بیشتری را تاسیس نمائیم.

غلامحسینی با اشاره به تعامل مناسب آموزش و پرورش شهرستان با اداره ورزش گفت: این تعامل کماکان ادامه دار است که در جلسات متعدد با یک دیگر در بحث استعدادیابی در مدارس با مربیان باتجربه و کارشناسان ورزش به صورت متمرکز در مدارس تبادل نظر می شود که امیدواریم مجوز حضور مربیان شهرستان در مدارس صادر تا نسبت به استعدادیابی اقدام شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان از مهمترین برنامه های ورزش شهرستان فراهان در سال جاری خبر داد و گفت : برگزاری همایش های پیادروی خانوادگی در سطح روستاها، اعزام و برگزاری مسابقات بومی ومحلی، میزبانی مسابقات ورزشی استانی، برگزاری همایش پیاده روی صبح و نشاط که برای دومین سال پیاپی در فراهان برگزار می شود که این برنامه ها با همکاری هیات های همگانی، روستایی، هیات های ورزشی شهرستان، دهیاری ها، اعضای شهر و شهرداری های فرمهین، خنجین و تلخاب می باشد .

غلامحسینی با اشاره به زمین چمن و سالن های ورزشی سطح شهرستان تصریح کرد: این شهرستان دارای یک زمین چمن طبیعی و 2 سالن ورزشی در شهر فرمهین ، یک سالن در خنجین و یک سالن در تلخاب است که پروژه های متعددی در این شهرستان در حال انجام و تکمیل است از جمله پروژه روستای دستجان، پروژه زمین چمن مصنوعی امیر آباد ، تکمیل رختکن زمین چمن طبیعی مجموعه امیرکبیر فراهان ، پروژه عظیم سالن های ورزشی تخصصی ، ساختمان اداری و خانه جوان این شهرستان که با مسائدت مسئولان استانی و شهرستانی که امیدواریم با تخصیص اعتبار به زودی به اتمام برسند.

وی با بیان این که ورزش شهرستان فراهان از نبود خوابگاه مناسب رنج می برد، اظهار کرد: در سال 97 این شهرستان میزبان تنها سه رویداد استانی بوده است که این میزبانی ها می تواند با امکانات مناسب از جمله خوابگاه برطرف و حتی میزبانی مسابقات کشوری را انجام دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان در پایان خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه جوانان شهرستان فراهان در ورزش حضور پررنگی دارند و حتی دهیاران با میزبانی ورزشی متعدد از تیم ها دارند اما نیازمند وسیله نقلیه مناسب برای این اداره بوده اما علی رغم پیگیری ها هنوز این امر تحقق نیافته که این موضوع مشکلات را دو چندان نموده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دکتر روستا با بیان اینکه پایگاه خیر ساز اورژانس و فوریت‌های پزشکی بکتاش میاندوآب آماده افتتاح می‌شود، اظهار کرد: این پایگاه با مشارکت خیرین و هماهنگی شورای خیرین سلامت میاندوآب در حال احداث بوده و هم اکنون از پیشرفت ۸۰ درصدی برخوردار است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب افزود: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات انجام‌گرفته، پایگاه خیر ساز اورژانس و فوریت‌های پزشکی بکتاش آماده افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

وی گفت: احداث پایگاه خیر ساز اورژانس و فوریت‌های پزشکی بکتاش یکی از اهداف کوتاه‌مدت مدیریت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب است.

روستا تصریح کرد: در راستای توسعه اعتلای حوزه سلامت شهر بکتاش و بعد از ایجاد دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب، پروژه احداث پایگاه خیر ساز اورژانس بکتاش با شتاب روزافزون در حال پیشرفت است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب با بیان اینکه پیش‌ازاین شاهد با افتتاح پایگاه‌های اورژانس خیر ساز للکلو، سوگلی تپه و ممدل در این شهرستان بوده‌ایم، اظهار کرد: پایگاه خیر ساز اورژانس و فوریت‌های پزشکی بکتاش چهارمین پایگاه اورژانس خیر ساز میاندوآب است.

افتتاح پایگاه خیر ساز اورژانس و فوریت‌های پزشکی بکتاش سبب می‌شود تا میاندوآب از این بابت در جمع برترین‌های کشور در احداث پایگاه‌های خیر ساز اورژانس کشور قرار بگیرد.

اخیراً نیز مدیر سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت و رئیس اداره خیرین سلامت استان از پایگاه خیر ساز اورژانس و فوریت‌های پزشکی بکتاش میاندوآب بازدید کردند.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

در سال ۱۴۰۰ بر اساس مصوبه دولت دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از شهرستان میاندوآب به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • ببینید | پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب