Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@22:54:28 GMT

انهدام ۱۳ باند سلاح‌های جنگی و شکاری

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۳۳۰۸

انهدام ۱۳ باند سلاح‌های جنگی و شکاری

خبرگزاری میزان- ۱۳ باند تهیه، ورود و توزیع سلاح‌های جنگی و شکاری در کرمان متلاشی شد. به گزارش گروه چند رسانه‌ای خبرگزاری میزان، دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: از این باند‌ها ۲۶۵ قبضه اسلحه‌های جنگی و شکاری غیرمجاز و مهمات مربوط کشف و در این زمینه ۲۰ دستگاه انواع خودرو‌های تیز رو نیز توقیف شد.
سالاری افزود: با کار‌های اطلاعاتی و عملیاتی و احکام قضایی، سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند اعضای اصلی و سر شاخه‌های این باند‌ها را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به نقش سلاح‌های غیر مجاز در تولید جرم به ویژه جرائم خشن و ضد امنیتی خاطر نشان کرد: مقابله با باند‌های وارد کننده اسلحه از طریق مرز‌های شرقی و غربی کشور و استان به عنوان طرح راهبردی در دستور کار اداره کل اطلاعات استان کرمان است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان کرمان سلاح جنگی کشف سلاح جنگی کرمان کلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل ٠٣-١٤٠٢ با برگزاری ١٨ دیدار باقی مانده دور رفت و ٣٥ دیدار دوربرگشت اسلحه اپه طی روزهای پنجشنبه و جمعه (١٣ و ١٤ اردیبهشت) پیگیری شد.

این دیدارها در قالب هفته دوم اسلحه اپه در شرایطی برگزار شد که تیم قارتال آذربایجان به علت عدم حضور از لیگ حذف شد.

درپایان ٥٣ دیدار برگزار شده در این هفته، تیم چادر ملو با ٤٢ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، تیم آترا ارتوپد با ۴۰ امتیازدوم شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان هم با ۳۸ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

در جدول رده بندی تیم های صدر مشهد و صنعت پلاس به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

در هفته پایانی لیگ برتر شمشیربازی در اسلحه اپه، این پنجم تیم به عنوان تیم های صدرنشین برای تعیین رده بندی نهایی با هم رقابتخواهند کرد.

کد خبر 6095952

دیگر خبرها

  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد
  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • دیروز و امروز در کرمان چقدر باران بارید؟
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان