Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوب پور خاطرنشان کرد: هفته قرآن و عترت در قالب ۱۵ الی ۱۷ جشنواره فرهنگی، هنری و قرآنی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

جانمحمد خوب پور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: هر ساله یک برنامه شاخص قرآنی به استان کهگیلویه و بویراحمد واگذار می شود که سال گذشته جشن رمضان با اجرای بیش از 100 برنامه در سطح شهرستان های استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر اداره قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این جشن در قالب محافل انس با قرآن، برنامه های هنری، نمایشگاه قرآن و تجلیل بیش از 300 فعال قرآنی صورت گرفت.

 

وی با بیان اینکه امسال جشن رمضان به استان واگذار نشد، ادامه داد: امسال هفته قرآن و عترت را داریم که در ماه مبارک رمضان نشست های آن برگزار می شود.

 

خوب پور خاطرنشان کرد: هفته قرآن و عترت در قالب 15 الی 17 جشنواره فرهنگی، هنری و قرآنی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

 

این مسئول فرهنگی و قرآنی یکی ار پیشنهادها برای هفته قرآن و عترت را بحث آموزش دانست و اضافه کرد: آموزش های تخصصی از طرف اساتید موسسات قرآنی در سطح شهرستان ها برای افرادی که اشتیاق حضور دارند، برگزار شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان قرآن خراسان جنوبي مصلی قرآن کریم خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان اردبیل حضرت خدیجه س احتکار جشن رمضان هفته قرآن و عترت ماه رمضان جشنواره فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی موسسات قرآنی آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طالبی پور ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: جشنواره کوچ تا یکم خردادماه در پارک ولایت یاسوج برپا خواهد شد.

وی عنوان کرد: این جشنواره، با هدف معرفی آداب‌و رسوم و سنت‌های مردم استان و احیای این سنت‌ها برگزار می‌شود.

طالبی پور با بیان اینکه جشنواره ملی کوچ فرهنگ اقوام، عشایر ایران را با نماد کوچ معرفی می‌کند، گفت: در تقویم جشنواره‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این جشنواره به نام کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است.

وی افزود: یکی از راهکارهای مهم برای معرفی ظرفیت‌های استان برگزاری جشنواره و همایش‌ها در سطح ملی است و در طول سالیان اخیر با برگزاری جشنواره کوچ، بخشی از ظرفیت‌های گردشگری در بخش‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد به ایران و جهان معرفی‌شده است.

کد خبر 6097380

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه