Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تهران درباره جزئیات دیدار تشکل‌ها‌ی دانشجویی با رئیس قوه قضاییه می‌گوید: درباره نحوه برخورد با مراجعان به این قوه، برخورد با فساد و پرونده‌های فعالان دانشجویی و مدنی گفت‌وگو کردیم و ایشان قول برخی مساعدت‌ها درباره پرونده‌های دانشجویی را دادند.

مهرداد پولادی، دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تهران درباره دیدار روز پنج‌شنبه گروهی از دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه به ایرناپلاس می‌گوید: در جلسه افطاری که ایشان ترتیب داده بودند، موضوع اصلی که ما مطرح کردیم، برخورد اخلاقی با مراجعان قوه قضاییه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که این موضوع در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی می‌افزاید: موضوع دیگری که به آن پرداختیم، انتقاداتی بود که نسبت به قوه قضاییه مطرح می‌شود. انتقاداتی درباره بحث فساد، مبارزه با فساد و ورود به پرونده فعالان مدنی و دانشجویی را مطرح کردیم و از ایشان راه ارتباطی خواستیم که قول مساعدی درباره آن دادند تا بتوانند آن را پیگیری کنند.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تهران درباره اینکه آیا فعالان دانشجویی به موضوع احکام سنگین دانشجویان بازداشت شده در دی‌ماه 96 هم اشاره‌ای کردند یا نه، تصریح می‌کند: بنده سعی کردم درباره وضعیت برخی از پرونده‌ها به شکل خصوصی با ایشان گفت‌وگو کنم و ایشان هم فرمودند که پیگیری می‌کنند و قول برخی مساعدت‌ها درباره پرونده‌های دانشجویی را دادند. ما هم منتظریم ان‌شاءالله این اتفاق محقق شود. ایشان معتقد بودند اگر جرم یا اتهامی درباره فردی مطرح می‌شود، باید بررسی شود، اما نظر ما این بود که با توجه به فضای دانشگاه، نحوه برخورد‌ها باید متفاوت باشد.

پولادی درباره اینکه آیا درباره بازداشت‌های اخیر کارگران و فعالان کارگری هم صحبتی مطرح شد یا نه، تصریح می‌کند: البته ما به موضوع وارد نشدیم، اما گروهی از دوستان به موضوع تشکل‌های کارگری پرداختند.

به گفته پولادی، رئیس قوه قضاییه نیز در این دیدار تأکید کرد: من به شخصه اخبار جریانات دانشجویی را دنبال می‌کنم. شما باید مسائل را به ما انتقال دهید. ان‌شاءالله یک نفر را مسئول می‌کنیم تا کارهای ارتباطی را پیگیری کند؛ چون معتقد هستیم این ارتباط‌ها باید افزایش یابد. حتماً نباید مسائل را به‌صورت رسانه‌ای دنبال کنید و مثلاً اگر در محله خودتان یک اتفاق می‌افتد یا در جایی یک انحرافی می‌بینید، آن را به ما اعلام کنید. امیدوار هستیم که بتوانیم این جلسات را بیشتر برگزار کنیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: افطاری رئیسی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمت دقیق همسر رئیسی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اخیراً محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا خبری مبنی بر عضویت جمیله علم‌الهدی، همسر رئیسی در هیئت علمی دانشگاه تهران را منتشر کرد.

او در توضیحات سمت جدید همسر رئیسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

خانم علم‌الهدی، عضو هیات جذب «دانشکده‌خانواده» است نه دانشگاه تهران

طبق اطلاعاتی که دوستان دانشگاه تهران در اختیارم قرار دادند انتصاب خانم جمیله‌علم‌الهدی صرفا در دانشکده جدیدالتاسیس خانواده است و ربطی به مجموعه کل دانشگاه تهران ندارد.ضمن اینکه معتقدم با وجود اساتید برجسته در رشته های مختلف در دانشگاه تهران، قطعا افراد شایسته تری برای این سمت وجود داشت، خبر بالا تصحیح می گردد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902762

دیگر خبرها

  • مطهره گونه‌ای با تودیع وثیقه آزاد شد
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • اعلام همبستگی جمعی از دانشجویان ایرانی با دانشجویان آمریکایی
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • سِمت دقیق همسر رئیسی مشخص شد
  • سمت دقیق همسر رئیسی مشخص شد