Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:50:03 GMT

ضرورت ارتباط دوسویه روابط عمومی ادارات با رسانه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۳۸۴۷

ضرورت ارتباط دوسویه روابط عمومی ادارات با رسانه‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ایزدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران و روابط عمومی ادارات شهرستان خرامه اظهار داشت: روابط عمومی‌ها قلب تپنده یک سازمان و خبرنگاران به‌عنوان چشم بینای جامعه هستند که ارتباط خبرنگاران و روابط عمومی‌ها می‌تواند به حل مشکلات جامعه کمک شایانی کند.

وی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی روزبه‌روز با شیوه‌های نوین جنگ برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اتاق اصناف خرامه افزود: دشمن پس از جنگ هشت ساله در دفاع مقدس متوجه آن شد که توان دفاعی و مقابله با ایران اسلامی را ندارد و در این جنگ خود ضرر بسیار زیادی می‌بیند بر همین اساس روزبه‌روز شیوه جنگ خود را تغییر داد و به جنگ نرم روی آورد.

ایزدی افزود: دشمن به‌وسیله جنگ نرم و به دنبال آن به‌وسیله پروژه نفوذ اعتقادات مردم را نشانه گرفت اما ملت با بصیرت ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری تمام نقشه‌های دشمنان را در طی این چهل سال انقلاب نقش بر آب کردند و امروز دشمن شیوه جنگ را تغییر داده است و جنگ اقتصادی را شروع کرده است.

معاون مردم به دولت و مردم ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در خرامه با تأکید بر اینکه یکی از فعالیت‌هایی که دشمن در حال انجام آن است؛ ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها در مقابله با این توطئه دشمن خوش درخشیدند و رسالت خود را به‌خوبی انجام دادند و هم‌اکنون در حال ادامه این رسالت خویش هستند و انتظار می‌رود رسانه‌ها در این زمینه قوی‌تر فعالیت داشته باشند.

ایزدی بر وجود روابط دوسویه روابط عمومی ادارات و خبرنگاران و رسانه‌ها تأکید کرد و افزود: امروز روابط عمومی به‌عنوان پل ارتباطی درون سازمانی و برون‌سازمانی هستند و با ارتباط با خبرنگاران و رسانه‌ها می‌توانند در موفقیت عملکرد یک سازمان بسیار تأثیرگذار باشند و به دنبال آن مشکلات را در سطح جامعه کاهش دهند.

اصناف خرامه پیشتاز در کمک به سیل‌زدگان

وی در ادامه به تشریح بخشی از فعالیت‌های اصناف شهرستان خرامه پرداخت به همراهی و فعالیت اصناف شهرستان خرامه در زمان سیل؛ به مردم مناطق سیل‌زده اشاره کرد و افزود: با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و اصنافیان شهرستان خرامه بسته‌های مواد غذایی و پوشاک به ارزش بیش از ۱۳ میلیون تومان تهیه و به مناطق سیل‌زده ارسال شد.
تشکیل چهار شورای امربه‌معروف و نهی از منکر در خرامه

وی گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است و مردم باید در برابر اجرای این فریضه مهم احساس مسئولیت کنند.

ایزدی تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و ترویج و گسترش این وظیفه واجب؛ چهار شورای امربه‌معروف به‌صورت شورای امربه‌معروف در مساجد، شورای امربه‌معروف اصناف، شورای امربه‌معروف هیئت‌های مذهبی و شورای امربه‌معروف سمن‌ها در شهرستان خرامه تشکیل می‌شود.

وی گفت: رسانه‌ها در ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر و اقدامات فرهنگی بسیار تأثیرگذار هستند و باید از این ظرفیت به‌طور کامل استفاده کرد چراکه دشمن در کنار جنگ اقتصادی دست از جنگ فرهنگی خود برنداشته است.

وی به فعالیت اتاق اصناف خرامه در شب عید اشاره کرد و افزود: در شب عید بیش از ۵۵ تن میوه در شهرستان خرامه توزیع شده است.
رئیس اتاق اصناف خرامه گفت: اتاق اصناف شهرستان خرامه از شهریور ۹۶ فعالیت رسمی خود را در شهرستان خرامه آغاز کرده است و تاکنون ۴۱۶ پروانه کسب برای واحدهایصنفی فاقد پروانه کسب صادر شده است.

شتاب توسعه شهرستان در گرو اعتقاد قلبی مدیران به قدرت رسانه

یک فعال رسانه‌ای در شهرستان خرامه گفت: خرامه یکی از ضعیف‌ترین شهرستان‌ها در زمینه فعالیت‌های رسانه‌ای است، انتظار داریم مسئولین از خبرنگاران فعالی که سالیان سال بدون هیچ امکاناتی در شهرستان خرامه زحمت کشیده‌اند، حمایت ویژه کنند.

محمدمهدی منوچهری افزود: باشگاه خبرنگاران فرمانداری خرامه که حدود هفت سال پیش راه‌اندازی شده است انتظار داریم فعال شود و رسانه‌های محلی و مکتوب ایجاد و تقویت شود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ادارات در شهرستان‌های کوچک با مشکلات خاصی روبرو هستند؛ گفت: ارتباط و همکاری روابط عمومی برخی ادارات شهرستان خرامه با خبرنگاران و رسانه‌های فعال در استان فارس قابل‌قبول نیست.

این فعال رسانه‌ای با تأکید بر اینکه خبرنگاران و رسانه‌ها به‌عنوان بازویی برای رسیدن به اهداف خدمتی مدیران به مردم هستند، افزود: اگر مدیران اعتقاد قلبی بیشتری به قدرت رسانه در توسعه شهرستان داشته باشند، قطعاً توسعه و پیشرفت در شهرستان خرامه شتاب بیشتری خواهد گرفت.

منوچهری افزود: هریک از مدیران که بخواهند خبر، گزارش و مصاحبه آنها در رسانه‌های استانی منتشر شود زمینه لازم را برای این مسئله فراهم می‌نمایم.

کد خبر 4619677

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا ایزدی اصناف خرامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امیر رشتبری ظهر جمعه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذرشهر بر ضرورت تعیین نقشه راه و زمینه‌های مشارکت دادن مردم برای تحقق شعار سال، افزود: با توجه به اهمیت شعار سال و نقش مشارکت مردم در تحقق آن، متأسفانه هیچ برنامه راهبردی از طرف متولیان امر برای مشارکت دادن مردم در این خصوص از طرف مسئولان مشاهده نمی‌شود.

وی شعار سال را نسخه شفا بخش مقام معظم رهبری برای حل مشکلات کشور عنوان کرد و افزود: دولت و مجلس باید بسترهای لازم را برای رفع موانع جهش تولید فراهم نمایند و مشارکت مردم را در خصوص شعار سال به گفتمان عمومی تبدیل کنند.

کد خبر 6095731

دیگر خبرها

  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است