Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از وجود ۵۵۷ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه ۱۶ نفر از این زندانیان زنان و مادرانی هستند و نیازمند مساعدت خیرین در جشن گلریزان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری جشن گلریزان در نیمه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مشارکت خیرین و نیکوکاران هم‌استانی در جشن‌های گلریزان منجر به آزادی زندانیان در بند می‌شود.

وی به فرهنگ‌سازی، توجه به پشتوانه و توان مالی در تعیین مهریه اشاره کرد و افزود: پرهیز از چشم و هم‌چشمی، فخر فروشی، بیمه کردن کارگاه‌ها و وسائل نقلیه، رعایت اصل توجیه اقتصادی، توجه به هزینه‌ها و تناسب آن با درآمد‌ها و همچنین مداخله ریش سفیدان و معتمدین در حل و فصل اختلافات و ترویج روحیه ایثار، گذشت، احسان و انفاق از راه‌های کاهش زندانیان جرائم غیرعمد است.

این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود به مراقبت پس از خروج زندانیان اشاره کرد و یادآور شد: مرکز مراقبت‌های پس از خروج به عنوان مرکز ارائه تسهیلات اشتغالزایی برای آزادی زندانیان است که با هدف حمایت از زندانیان آزاد شده، ایجاد اشتغال و جلوگیری از بازگشت مجدد آن‌ها خدمات‌دهی می‌کند.

جمیاری با اشاره به رسالت تربیتی و حمایتی از زندانیان گفت: انجمن حمایت از زندانیان در کنار کمیته امداد امام (ره) در تامین معیشت خانواده‌های زندانیان فعالیت دارد.

انتهای پیام/غ

 تلاش برای آزاد سازی زنان زندانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زندانیان کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا