Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرزمینی که از آن صحبت می‎‌کنیم مردمش علاقه بسیاری به عمل زیبایی پلک دارند.


به گزارش شریان نیوز،عمل زیبایی پلک در قرقیزستان طرفداران زیادی دارد به طوری که سالانه دست‌کم ۴۰۰۰ زن متقاضی این نوع عمل هستند. عملی که در آن جراح پلاستیک بخشی از ماهیچه نزدیک به چشم را برش زده و پلک را از حالت مسطح خارج می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برخی کشور‌های آسیایی افراد با پلک مسطح به دنیا می‌آیند و حالا پلک مسطح برای برخی زنان به یک مساله جدی تبدیل شده و به همین خاطر عمل زیبایی پلک طرفدارانی پیدا کرده است. همچنین خانواده‌های قرقیزستانی در این عمل زیبایی فرزندانشان را همراهی می‌کنند.

ایسکن کاچکینباوف، جراح پلاستیک در قرقیزستان نیز می‌گوید: تعداد عمل‌های جراحی رو به افزایش است. او همچنین به استقبال کشور‌های دیگر برای انجام عمل ارزان‌تر در این کشور اشاره کرده و می‌گوید: مردم از روسیه، ازبکستان و قزاقستان اینجا می‌آیند چرا که انجام این عمل در اینجا نسبت به کشور خودشان ارزان‌تر است.

لورا عمر لیوا، روانشناس نیز می‌گوید: مُد جهانی در این زمینه مقصر است و زنانی که عمل جراحی پلک را در پیش می‌گیرند از خودشان رضایت ندارند.

به گزارش یورونیوز، آمار بالای عمل جراحی زیبایی پلک در قرقیزستان در حالی رو به افزایش گزارش شده که بر اساس آمار ۲۵ درصد مردم این کشور زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

برچسب هاقرقیزستان

منبع: شریان

کلیدواژه: قرقیزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • روش‌های تمیز کردن فرش روشن
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟