Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:25:38 GMT

37 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در خاش توقیف شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۴۰۴۷

37 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در خاش توقیف شدند

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: 37 دستگاه خودرو و موتورسیکلت پلاک مخدوش در ماه جاری در این شهرستان توقیف شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ ابراهیم کوچک زاده بیان کرد: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از مشکلات و آسیب های ناشی از تردد خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش که موجب سوء استفاده برخی مجرمان و متخلفان می شود، طرح برخورد با خودروهای پلاک مخدوش در اردیبهشت ماه در سطح این شهرستان تشدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در این طرح 23 دستگاه خودرو و 14 دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در اردیبهشت ماه جاری توسط ماموران این فرماندهی توقیف و روانه پارکینگ شدند.
وی با اشاره به توقیف 66 دستگاه خودرو پلاک مخدوش از ابتدای سال تاکنون خاطر نشان کرد: براساس ماده 720 قانون مجازات اسلامی هرکس در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری زمینی، آبی یا کشاورزی تغییری ایجاد کند یا پلاک وسیله نقلیه دیگری را به آن الصاق نماید به حبس از 6 ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.
فرمانده انتظامی خاش خاطر نشان کرد: رعایت قوانین و مقررات از جمله حقوق و تکالیف شهروندی است که کاهش جرائم و ارتقای نظم و امنیت را به دنبال دارد و پلیس برای تحقق این هدف با افرادی که به حقوق مردم بی احترامی کنند با جدیت برخورد می کند.

** کشف انبار ضایعاتی و اموال مسروقه در زاهدان
سرهنگ ابراهیم ملاشاهی روز شنبه در این باره اظهار داشت: طرح ضربتی مبارزه با مالخران اموال سرقتی با کنترل و بازدیدهای نامحسوس از انبارهای ضایعاتی سطح شهر زاهدان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در این بازدیدها یک انبار ضایعاتی که محل خرید و فروش اموال مسروقه بود، شناسایی و یک نفر مالخر را نیز دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرم شد اما در مواجهه با اسناد و ادله پلیس به جرم خود با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کرد.
وی ادامه داد: ماموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه، 2 همدست دیگر این مالخر را نیز دستگیر و در بازرسی از انبار مذکور مقادیر زیادی پمپ آب و دینام کولر آبی مسروقه کشف کردند.
سرهنگ ملاشاهی ضمن تاکید بر ادامه اجرای این طرح گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

**کشف 689 قوطی نوشیدنی انرژی زا قاچاق
فرمانده انتظامی زاهدان اظهار داشت: روز گذشته ماموران کلانتری 17 هنگام گشت زنی هدفمند در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
سرهنگ علی عارف نژاد گفت: ماموران در بازرسی از این اتوبوس 689 قوطی نوشابه انرژی زای قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل قانونی را کشف کردند.
وی ارزش ریالی این کالاها را 70 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: اتوبوس مذکور توقیف و راننده نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.
9923 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي مبارزه با سوخت سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی