Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص طرح استیضاح وزیر ورزش اظهار کرد: نامه طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان امضا شده است و دوشنبه طبق روال همه سلطانی فر برای استیضاح ها باید در کمیسیون حضور پیدا کند و بعد از آن در صورت قانع شدن نمایندگان استیضاح انجام نمی شود و در غیر اینصورت باید در صحن مجلس حضور یابد و سوالات نمایندگان را پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنوز زمانی برای استیضاح مشخص نیست و همه این موارد بستگی به حضور سلطانی فر در روز دوشنبه دارد و در حال حاضر نامه در کمیسیون فرهنگی است و بعد از اینکه امضا و تحویل هیئت رئیسه شد ، در کمیسیون مربوطه زمان اعلام می کند و وی می آید در کمیسیون توضیح می دهد. بعد از توضیحات اگر نمایندگان قانع شدند که هیچ اگر نه که می آیند به صحن که آن هم زمانش هنوز مشخص نیست چرا که اول باید در کمیسیون بیایند و در روز دوشنبه احتمالا بعد از توضیحات وی و نظر نهایی نمایندگان باید در هیئت رئیسه مجلس بررسی و اعلام شود .

سعیدی ادامه داد: برخی مسائل ورزشی از جمله خصوصی سازی که هفته گذشته در مورد آن با وزیر ورزش حرف زدیم روز دوشنبه باز هم بررسی می شود و البته وزیر ورزش هم در جلسه قبلی اذعان داشت که اراده خصوصی سازی وجود دارد اما مشکلاتی بر سر این راه وجود دارد که باید برطرف شود.

عضو کمیته تحقیق و تفحص مالی از سرخابی های پایتخت افزود: به تازگی گزارشی از باشگاه های استقلال و پرسپولیس در کمیته تحقیق و تفحص بررسی شده است و باید تحقیقات بیشتری روی آن انجام شود و برخی از این اتفاقات در حال حاضر باید شفاف شود تا هر چه سریعتر خصوصی سازی انجام پذیرد و البته وزارت ورزش و جوانان هم معتقد است باید خریدارانی برای این ۲ باشگاه پیدا شود.

بیشتر بخوانید:

پژمان فر: استیضاح وزیر ورزش و جوانان را امضا کردم/ سلطانی فر عملکرد ضعیفی در بخش جوانان داشته است

یوسف نژاد: نامه استیضاح وزیر ورزش با ۱۳ امضا تحویل کمیسیون فرهنگی شد/ دوشنبه در مورد استیضاح تصمیم می‌گیریم

انتهای پیام/

اظهارات نماینده مجلس در خصوص طرح استیضاح وزیر ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت _ با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است مخالفت کردند.

در حال تکمیل است…

کد خبر 749017

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد