Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:31:09 GMT

دستگیری سارقان پارکینگ صحن مطهر

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۴۰۶۴

دستگیری سارقان پارکینگ صحن مطهر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد "سعید امیری": از مدتی پیش سرقت‌های سریالی از خودرو‌های پارک شده در پارکینگ حرم مطهر به این کلانتری اعلام که که شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر بیان داشت: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه ساعت یک بامداد ۲۴ اردیبهشت ماه جاری تیم عملیات کلانتری در گشت زنی‌های هدفمند در محدوده پارکینگ حرم مطهر، یک دستگاه خودروی سواری پراید با ۲ سرنشین خانم و آقا را مشاهده کردند که سرنشین آن در حال پاییدن اطراف و زاغ زنی خودرو‌های پارک شده در پارکینگ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: با استعلام از سامانه مرکزی پلیسی، مشخص شد خودرو سابقه ثبت سرقت دارد و چندی پیش خودروی مذکور از شهرستان شهریار شده است.

وی با اشاره به اینکه ماموران مدتی راننده و سرنشین خودرو را تحت نظر قرار دادند، ادامه داد: راننده خودرو که متوجه حضور ماموران در اطراف خودرو شد از خودرو پیاده و به سرعت به صورت پیاده از محل گریخت و ماموران موفق شدند سرنشین خودرو را دستگیر کنند.

وی با بیان اجرای طرح دستگیری سارق فراری، گفت: با هماهنگی انجام شده از طریق سامانه مرکزی پیام، ماموران مستقر در محدوده پارکینگ شمالی موفق به دستگیری متهم متواری که قصد خروج از درب این پارکینگ را داشت، شدند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو متهمان تعداد هفت شاه کلید به همراه ۳ دستگاه ضبط خودرو مسروقه کشف و متهمان به همراه خودرو و لوازم خودروی کشف شده به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مالک خودرو به کلانتری دعوت و با گرفتن رسید خودروی مسروقه به وی تحویل شد، گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت خودرو و لوازم آن با همکاری یکدیگر اعتراف کردند؛ بنابراین گزارش، با تشکیل پرونده‌ای در این خصوص متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات در خصوص جزئیات این پرونده جریان دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فرمانده انتظامی فارس گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه‌اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سردار رهام‌بخش حبیبی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد کرده اند و پس از مدتی به علت عدم توان در عمل به تعهدات، متواری شده اند.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده‌اند و ۳ نفر از آنان نیز در شیراز  هستند.
سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از اخذ نیابت قضایی به کاشان اعزام شدند و طی دو عملیات،  هر ۶ نفر متهم را (در کاشان و شیراز) دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تاکنون  یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند، اعلام کرد : کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.
وی خاطر نشان کرد: اعتماد نا به جای شهروندان به این افراد، آن هم با  وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر