Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - اداره هوانوردي آمريکا به بهانه آنچه بالا گرفتن تنش ها در منطقه خواند از کليه خطوط هواپيمايي بين‌المللي خواس از فضاي خليج فارس عبورنکنند.

به گزارش روز شنبه خبرگزاري آسوشيتدپرس، ديپلمات‌هاي آمريکايي مدعي هستند که شرکت هاي هواپيمايي تجاري با عبور از فضاي خليج فارس خود را در معرض خطر قرار مي دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اداره هوانوردي آمريکا (FAA)به هواپيماهاي تجاري نسبت به افزايش فعاليت‌هاي نظامي در منطقه و همچنين تنش‌ها هشدار داده است.
براساس اين گزارش در چنين فضايي عدم دقت در شناسايي و عدم محاسبه صحيح ممکن است منجر به بروز رخدادي غيرقابل پيش‌بيني شود.
نيروهاي آمريکايي 30 سال پيش در آب‌هاي خليج فارس با شليک به يک فروند موشک هواپيماي مسافربري ايران را با 290 مسافر سرنگون کردند.
به نوشته آسوشيتدپرس، نگراني‌ها در مورد درگيري نظامي در خليج فارس با اعزام ناو هواپيمابر آبراهام لينکن آمريکا به آب‌هاي خليج فارس تشديد شده است.
مقامات آمريکا و ايران طي روزهاي گذشته اعلام کرده اند که به دنبال تنش و جنگ نيستند.
اروپام**9473**1590
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روسیاالیوم، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که دو فروند بمب‌افکن راهبردی «توپولوف -۹۵» با قابلیت حمل کلاهک‌های اتمی، ۱۱ ساعت بر فراز آب‌های نزدیک آلاسکا و مرز آمریکا پرواز کردند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: که دو بمب افکن راهبردی روسیه بر فراز آب‌های بی طرف در دریای برینگ در نزدیکی ساحل غربی آلاسکا اقدام به گشت زنی هوایی کردند.

همچنین وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک جنگنده سوخو نیز این بمب افکن‌ها را همراهی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • (ویدئو) هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس
  • (ویدیو) ظریف تحلیل کرد؛ مهمترین کاری که باید پس از بحران غزه انجام می‌دادیم
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • ۶ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند